{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Michael P
Michael P
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 33

Min kat er løbet hjemmefra, men kun 100m? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley
Sagen er den, at mig og kærestens kat er begyndt at løbe hjemmefra, og har gjort det i en to måneders tid. Men hvis vi går hen af vejen og kalder, så kommer hun næsten med det samme. Hun er aldrig hjemme mere, så vi blev lidt mistænksomme, eftersom hun heller aldrig spiste hjemme. Men da min kæreste har en lille detektiv gemt i sig, fandt hun ud af at vores kat har på en måde fundet et nyt hjem. Hun kommer altid ud fra samme have, og et vindue i en lejlighed står altid åben, så hun kan gå ind og ud, for at sove og spise.
De svarer selvfølgelig så ikke når vi banker på, så hvad kan vi lige gøre? Hun har mistet sit halsbånd, med vores navn, telefonnummer, adresse osv på, og hun er ikke øremærket/chippet, men vi har +/- 600 billeder, der kan bevise hun er vores kat.
Hvad kan vi lige gøre ved det? Er der noget vi kan tillade os/ikke tillade os?

Mvh Michael og Camilla smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er løbet hjemmefra, men kun 100m?
  • #1   14. okt 2011 Jeg synes i skulle få hende øremærket til at starte med. smiley

• #2   14. okt 2011 En mulighed kunne også være at få bygget en løbegård til hende, så kan hun ikke rende frit rundt i andres haver og så er der heller ikke risiko for at hun bliver kørt ned eller kommer i de forkerte hænder.

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jan 2011

#3   14. okt 2011 Løbegård bliver ikke en mulighed. Hun har alle dage været vant til at rende frit rundt, og vi har aldrig haft problemer. Ud over det vi har nu.

• #4   14. okt 2011 Jamen er det ikke også ét problem nok? smiley

• #6   14. okt 2011 Få hende øremærket og neutraliseret. Så er der bla ikke et halsbånd at tage af katten når den går på visit. Vi har osse tit naboens to store killinger på visit. De får lov til at lege, snuse rundt - men aldrig til at spise.

• #7   15. okt 2011 Man kan da ikke bede folk om at holde deres vinduer lukket....

Det er jo ikke sikkert det er dem, der har taget halsbåndet af og de derfor har taget katten til sig, da de troede den ingen ejer havde.

Måske synes de, at de gør en god gerning...
    Det synes jeg lige i skal have i baghovedet, når I kontakter dem, så ikke giver dem et møgfald.

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jan 2011

#8   16. okt 2011 Min kæreste fandt et nummer på kvinden der boede der, og fik en god snak med hende, i venlig tone og det hele, og hun var utrolig venlig. Hun sagde de nok skulle lukke vinduer når det var muligt, og toppe med at give hende mad, og det lader til at lykkes. Vores kat er nu hjemme flere gange om dagen, og spise hos os, og er glad og livlig som hun plejer smiley
    Dog var hendes kæreste ikke meget for det, og sagde det ene og det andet om at vi ikke passede nok på vores kat osv, og at den ikke var tryg hos os.
    Men lidt spøjst at han bare tog vores kat til sig, selvom de så halsbånd, og stingene i hendes mave, efter hun var blevet steriliiseret.
    Men de flytter om en uge også, så det er alt sammen fint jo smiley

• #9   16. okt 2011 Det var dejligt det gik godt smiley

• Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jan 2011

#11   17. okt 2011 Vi havde ikke penge til begge ting desværre, men til den 1 bliver de begge øremærket smiley
    Men vi har lige nappet navnene på postkassen, for at finde dem, hvis vores kat pludselig er helt væk. Så må min Lupo en tur forbi Randers smiley

Kommentér på:
Min kat er løbet hjemmefra, men kun 100m?

Annonce