Min kat er løbet hjemmefra, men kun 100m? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Sagen er den, at mig og kærestens kat er begyndt at løbe hjemmefra, og har gjort det i en to måneders tid. Men hvis vi går hen af vejen og kalder, så kommer hun næsten med det samme. Hun er aldrig hjemme mere, så vi blev lidt mistænksomme, eftersom hun heller aldrig spiste hjemme. Men da min kæreste har en lille detektiv gemt i sig, fandt hun ud af at vores kat har på en måde fundet et nyt hjem. Hun kommer altid ud fra samme have, og et vindue i en lejlighed står altid åben, så hun kan gå ind og ud, for at sove og spise.
De svarer selvfølgelig så ikke når vi banker på, så hvad kan vi lige gøre? Hun har mistet sit halsbånd, med vores navn, telefonnummer, adresse osv på, og hun er ikke øremærket/chippet, men vi har +/- 600 billeder, der kan bevise hun er vores kat.
Hvad kan vi lige gøre ved det? Er der noget vi kan tillade os/ikke tillade os?
Mvh Michael og Camilla
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 156
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
jan 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 33
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Det er jo ikke sikkert det er dem, der har taget halsbåndet af og de derfor har taget katten til sig, da de troede den ingen ejer havde.
Måske synes de, at de gør en god gerning...
Det synes jeg lige i skal have i baghovedet, når I kontakter dem, så ikke giver dem et møgfald.
jan 2011
Dog var hendes kæreste ikke meget for det, og sagde det ene og det andet om at vi ikke passede nok på vores kat osv, og at den ikke var tryg hos os.
Men lidt spøjst at han bare tog vores kat til sig, selvom de så halsbånd, og stingene i hendes mave, efter hun var blevet steriliiseret.
Men de flytter om en uge også, så det er alt sammen fint jo
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
jan 2011
Men vi har lige nappet navnene på postkassen, for at finde dem, hvis vores kat pludselig er helt væk. Så må min Lupo en tur forbi Randers
Min kat er løbet hjemmefra, men kun 100m?