{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  laver afføring i køkkenet
  • #1   2. jul 2011 De bryder sig sikkert ikke om det grus du bruger eller der hvor bakken står.

• #2   2. jul 2011 Det kan være så meget. Udover det Marianne nævner kan det fx være stress pga. flytning... eller madskål og bakke for tæt på hinanden... eller noget ved selve bakken eller gruset, der ikke behager dem.... eller sygdom.... eller noget helt femte. Måske har der boet katte før, der har brugt gulvet som toilet... Rengør gulvet grundigt med eddikevand.
    Tænk over hvornår de gjorde det første gang, og hvad der skete lige på det tidspunkt, som kan have påvirket dem.

• #3   2. jul 2011 det kan godt være det er pga at maden står for tæt på, første gang de gjorde det var jeg ikke hjemme i hele weekenden, så der var nogen andre der passet dem. Og angående bakken og gruset er det noget jeg har brugt i lang tid, og bakken står ude på badeværelset i et lille af luk, lige ved døren.

• #4   3. jul 2011 Selv om du har brugt gruset i lang tid, er det ikke sikkert de kan lide det mere. Og så må man skifte. Men at du har været væk har nok osse at sige og det er jo ikke sikkert at bakken har været skiftet ordenligt hele tiden.

• #5   3. jul 2011 har nu flyttet deres foder ind i køkkenet, så det ikke står tæt på bakken, og det grus jeg bruger er det hvide fra rema1000

• #6   3. jul 2011 Det er sådan set lige meget hvilket grus du bruger. Katte kan få de særeste ideer og een af dem kan være at de ikke længere bryder sig om det de er vant til.

• #7   4. jul 2011 Camilla T ** første gang de gjorde det var jeg ikke hjemme i hele weekenden, så der var nogen andre der passet dem.**

Kan være at bakken så alligevel ikke er blevet tømt hurtigt nok... Hvis de skal passes en anden gang, så bed kattesitter at tømme ofte nok. Evt kan du også sætte en ekstra bakke frem, så bakken ikke når at blive for brugt - (det gør jeg altid, hvis jeg er væk mere end 10 timer)

Camilla T **har nu flyttet deres foder ind i køkkenet, så det ikke står tæt på bakken**

Hvis madskåle stod ved siden af bakken før, så hjælper det nok, at du har flyttet dem smiley
    Har der været flere "uheld" siden?

• #8   6. jul 2011 nej der har ikke været ud held siden, de plejer også at have 2 bakker, men har ikke fået flyttet alle mine ting endnu

• #9   6. jul 2011 Lyder godt, lad os håbe det holder smiley .

Kommentér på:
laver afføring i køkkenet

Annonce