2.598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

opbevaring af vådfoder opbevaring af vådfoder

Hej. Jeg har købt lux fra aldi da jeg har hørt en masse positivt om produktet men ville lige høre hvordan man opbevare det når først dåsen er åbnet.?

Man må vel ikke lade det stå i dåsen.. skal jeg hælde det over i en børge og i køleskabet?

Hvad med tør foder? Jeg har købt royal canin kitten 36 i en 4 kilo sæk til at starte på..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opbevaring af vådfoder
  • #2   7. jul 2011 Man kan også købe en pose låg i Bilka til en 10'er :0)
    Mener der er 3 str. låg i

• #3   7. jul 2011 Mht. tørfoderet, så luk posen så godt til som du kan eller put foderet i en spand, og lad det stå tørt og køligt smiley

• #5   7. jul 2011 <b>Lone J</b>
    Det er fordi at så snart du åbner dåsen, så bryder du det plast/gummilag der er på dåsens ind- og udvendige side, og så kan metallet trænge ind i fødevaren, og udvikle giftstoffer!
    Sådan er det i hvert fald med makrel, så det gælder vel egentlig alt andet på dåse også...

Så ja, egentlig bør man hælde det over i noget andet...
    Jeg glemmer det bare ofte med kattemaden..
    Men er det menneskeføde, plejer jeg nu nok at hælde det over i noget andet..

• #7   7. jul 2011 Jeg låner lige din tråd lidt Malene, håber det er okay smiley

Men hvor har i så dåsemaden henne før i åbner den? Har hørt mange delte meninger om det skal være i køleskab eller bare i et køkkenskab.. Og i dyrehandlerne står det jo ikke på køl.. Hvad gør i?

Kommentér på:
opbevaring af vådfoder

Annonce