{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Vådfoder opbevaring? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Efter at have læst en masse indlæg om vådfoder, har jeg også besluttet at min lille puttemor skulle have noget vådfoder. Jeg er dog i tvivl om hvordan jeg skal opbevare halvdelen af dåsen, for så vidt jeg ved må man ikke have mad stående i dåser efter de har været åbne. Og lille pigen må kun få én dåse om dagen, så hun får en halv om morgen og en halv om aften, men skal jeg bare sætte halvdelen i køleskabet i dåsen eller tage indholdet ud og så i køleskabet?

Håber på lidt vejledning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådfoder opbevaring?
  • #1   3. feb 2012 Jeg må indrømme, at jeg lader det blive i dåsen med sølvpapir over, da det tit går stærkt om morgenen. Men det står der også i under 12 timer. Idéelt burde man putte det over i en anden beholder.

• #2   3. feb 2012 Jeg har nogle havlliters tupper-ware-agtige plastik-bøtter med tætsluttende låg til kattenes vådfoder. Og så genbruger jeg også de der halvliters plast-emballager fra surmælksprodukter.

• #3   3. feb 2012 Jeg har nogle plastikbøtter jeg hælder det over i og så i køleskabet med det smiley

• #4   3. feb 2012 Super, så er det ud og finde tupperwaren frem smiley

• #5   3. feb 2012 Forresten Louise, hvis din kat ikke er vant til vådfoder, så er en halv dåse nok for meget at starte med. Så start forsigtigt op med mindre mængder vådfoder, så maven kan nå at vænne sig til det.

• #6   3. feb 2012 Hun plejer at få det som "godbid" mad engang imellem. Men tænkte at hun hellere måtte få noget ordentligt vådfoder mad som var lavet til hendes alder.

• #7   3. feb 2012 Tror ikke du behøver gå så meget op i hvilken alder foderet er beregnet til. Almindeligt vådfoder (uden korn, soja, sukker og diverse tilsætningsstoffer) er fin mad for alle katte uanset alder smiley

• #8   3. feb 2012 Hehe det er bare en jungel det foder!
    Lille pigen begyndte at tage på da jeg kom til at købe noget forkert foder til hende for 1 års tid siden, så er lidt obs på hvad det indeholder osv.

Så kender du evt til Hill's Feline Mature Adult 7+, om det er noget ordentligt jeg har fået anbefalet smiley

• #9   3. feb 2012 På billederne ser din kat ud til at have den perfekte vægt smiley
    Nej, jeg kender ikke det foder, ej heller andet seniorfoder. Mine katte er forresten også fra 2004 - og jeg synes godt, jeg kan mærke på dem, at de er blevet ældre smiley men seniorfoder har jeg ikke planer om.

• #10   3. feb 2012 Hun er så småt kommet ned i sin normal vægt igen smiley Men hun er helt klart blevet lidt ældre, det er lidt øv at kunne mærke. Derfor jeg tænkte senior foder måske kunne gavne hende lidt smiley

• #11   3. feb 2012 Hvordan kan du mærke på hende, at hun er blevet ældre?

Her er det desværre tegn på gigt for Brunos vedkommende.

• #12   3. feb 2012 Hun er bare lidt mere sløv i det og falder lidt hurtigere i søvn end tidligere. Hun vil stadig gerne lege, men hun holder ikke så længe. men hun er tilgengæld blevet en lille putte pige smiley

Jeg gav hende en baldrian pude og jeg har nærmest fået en killing igen, hun bliver helt høj og tonser rundt og leger med den smiley

• #13   3. feb 2012 Det lyder heldigvis meget normalt.
    Jeg håber at glucosamin el.lign gigtmiddel, vil hjælpe min Bruno. Han er altså blevet noget stivbenet :-/.

• #14   3. feb 2012 Håber jeg da også smiley Aldrig sjovt når de kære små begynder at skrante.

Hvordan bemærkede du han har gigt? Er han, som du skriver, blevet mere stiv og ikke så bevægelig længere?

• #15   3. feb 2012 Nemlig, på det seneste er han begyndt at virke lidt stivbenet af og til :-/. Jeg kan slet ikke forstå det, for han er da kun 7 år! :-S.

• #16   3. feb 2012 God bedring til Bruno! Håber han får det bedre.

• #17   4. feb 2012 Jeg sætter et plastlåg på og ind i køleskabet, må jeg nok indrømme...
    Selvom jeg godt ved det burde opbevares i en plastbøtte...

• #18   4. feb 2012 Ind til videre har min fået fra poser á 100g, dvs jeg tømmer en pose af gangen og så bliver den smidt ud. Dejlig nemt og hurtigt.

Men nu har jeg kastet mig over at afprøve noget forskelligt vådfoder til min kat, og de er alle købt i dåser af 200g. og så fik jeg nogle låg med der passer til dåserne, af kassedamen, så for mit vedkomne er det bare at sætte låg på og i køleskabet.

• #19   4. feb 2012 Tak for god bedring-ønske til Bruno, Louise. Det har åbenbart hjulpet - i dag er han så let til bens som en ungkat smiley

Kommentér på:
Vådfoder opbevaring?

Annonce