{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Søskende dominans {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

så har jeg endelig fået styr på både kattebakke og spisevaner og killingerne virker glade og tilfredse.

dog er der opstået et andet problem, denne gang mellem Alba (hunkat) og Coda (hankat), de er rigtig glade for hinanden og hygger sig som regel sammen både når der slappes af og når der skal leges.. Men her på det sidste er Alba begyndt at dominere når de leger med deres legetøj, plastik poser eller hva de nu lige finder sjovt, hun knurre, hvæser og er så idag også begyndt at "slå ud" mod Coda når han også vil lege med, så tar hun det de leger med og stikker af.. hvis han kommer for tæt på hvæser hun igen og virker en smule agressiv og man kan tydelig se på Coda at han forstår hendes hentydning, for ørene bliver lagt ned og han sætter sig et godt stykke fra hende og venter på hun også lader ham komme til..

Hun er ikke agressiv over for mig hvis jeg prøver at ta legetøjet men kan godt finde på at gemme det under vores fjersynsbænk hvor kun hun kan være inden under.. forleden var det også tæppet fra deres kurv Coda ikke måtte komme i nærheden af og igår aftes var det først min ene top hun stak af med og ikke ville aflevere og da jeg så endelig fik den fra hende gik hun ind og tog min anden top jeg havde haft på samme dag og min shorts..

nogen der har prøvet lign. med deres katte/kat?

Mvh Pernille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søskende dominans
  • #1   8. jul 2011 mine katte gør præcis det samme smiley men jeg tror mine gør det fordi min hunkat er drægtig så må han ikke komme i nærheden af noget hun vil have smiley
    men tror næppe det løser din situation smiley hehe


Kommentér på:
Søskende dominans

Annonce