{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Ville i købe en ny killing nu? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg mistede min lille berta til FIP i onsdags, og nu er hendes bror prop alene, jeg har svært ved han skal være alene når han ikke er vandt til det.

Men nu hænger det sådan sammen at opdrætter vil give os en ny killing gratis, som vi kan få til oktober.

Men er det for længe for ham at vente?? er det bedre at købe nu? Har bare ikke så mange penge tilbage da jeg har brugt en del på lille berta og hendes dyrlæge regning.

Snøft savner hende så meget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville i købe en ny killing nu?
  • #1   11. jul 2011 Prop tager ikke skade af at vente.. Han vil selvfølgelig nok undre sig over hvor hun er, og gå og lede efter hende..

    Men da jeg måtte af med min lille Joey, havde jeg bare brug for noget tid til at tænke på ny kat igen.. - Så der gik næsten 3 måneder..
    Og min Bastian var da godt nok utilfreds, han gik og ledte og miavede, men han blev så til gengæld meget mere kontaktsøgende og kælen..

    Så sørg for at holde ham "beskæftiget", leg med ham og kæl med ham.. Så skal han nok klare sig til den nye kommer smiley

    Held og lykke med det..


  • #2   11. jul 2011 Hej Frk. Nat ja det er lidt svært allerede at tænke ny killing men det også klart kun for hans skyld, kunne godt selv vente, men ved bare siamesere hader at være alene. Men han får også MEGET opmærksomhed fra os når vi kommer hjem. Godt at høre din mening ;o)

Kommentér på:
Ville i købe en ny killing nu?

Annonce