888 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ene killing meget kælen, anden er ikke? Ene killing meget kælen, anden er ikke?

Vi har lige fået to killinger hjem til os på ca. 13 uger. Den ene killing, "Fnuller", vil kæle hele tiden og er meget nysgerrig. Den anden kat, "Milo", er meget tilbageholdende og gemmer sig. Milo vil overhovedet ikke snakke og nærmest kravler helt nede ved gulvet, når man vil prøve at stryge hende over ryggen.
Hvordan kan man evt. få Milo til at blive lige så kælen som sin søster? Har vi gjort noget forkert?
Dem vi fik kattene af, sagde at Milo var mere kælen end Fnuller.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ene killing meget kælen, anden er ikke?
  • #1   13. jul 2011 hvornår har i fået dem hjem ?

• #2   13. jul 2011 for en uge siden ca. smiley

• #3   13. jul 2011 okay giv den noget tid det hele er stadig nyt for dem begge nogen killinger er lidt mere modige end andre når de kommer til et nyt hjem

• #4   13. jul 2011 okay. det skal jeg prøve i hvert fald. tak for svaret. smiley nok også bare mig der var lidt forhastet.

• #5   13. jul 2011 I må ikke presse hende til at være social smiley Hun skal komme af sig selv. Leg med hende og tilbyd hende nogle godter smiley Hun skal have tillid til jer før hun kommer og det får hun ikke hvis I presser hende eller tvinger hende til kæl smiley Når hun så har spist lidt af godterne uden I rører ved hende, så kan I så småt begynde at ae hende mens hun får godbid og langsomt bygge det op smiley

• #6   14. jul 2011 Katte har jo osse forskellige personligheder som os skal du tænke på smiley
    Måske er Milo bare lidt en enspænder? Men jeg tror absolut det kommer når hun kommer sig lidt mere ovenpå flytningen smiley

• #7   14. jul 2011 min ene kat boede under radiatoren i lidt over en uge og jeg så den aldrig ude men kunne hører den gå ud og spise når jeg lå og halvsov , og det er altså den mest kælne kat jeg har set længe smiley han er rigtig dejlig , giv hende tid og lad hende være alene smiley

• #8   14. jul 2011 Altså her hos mig er maxi som er tidligere vildkat er helt vildt kælen altid, og baby som er flasket hos os fra 4 uger gammel, langt mere reserveret og sådan uden den vilde interesse i menneske-kontakt.

De er bare forskellige...:)

Kommentér på:
Ene killing meget kælen, anden er ikke?

Annonce