Hvad sker der med mine katte. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Håber der nogle kloge hoveder derude der kan hjælpe mig.
Jeg har pt 7 katte, og ALT plejer at gå godt, de fungere alle sammen rigtig godt sammen, og der har aldrig været noget ballade.....
Men......
Så for to dage siden begyndte hele balladen. En af mine katte en stor gå hankat, som iøvrigt er kastraeret, er begyndt at være meget bange, i nat vågnede vi ved at han i deres kattegård som de er i om natten, begyndte at væse, og da vi kom der ud var han trykket helt op i et hjørne, hvor to andre hankatte, som begge har "kuglerne" stod og kiggede ondt på ham.
Helt dette opgør eller hvad det er, har gjort mig meget bange, da det ikke noget vi har oplevet før.
Jeg håber der nogle der ude som sagt kan fortælle mig hvad der sker, eller nogle gode råd.
Jeg vil prøve at lægge nogle film op, hvis jeg ikke kan her på oplægget så i hvert fald på min profil..
Mange venlige hilsner fra Linda
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Hvor gamle er kattende?
Tænker om der er nogen territorie kamp hannerne imellem?
jul 2011
Følger: 1 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 6
Ja de to røde katte, som ikke er kastraeret, er brødre og er ca 2 år gamle.
Men dette har jeg ALDRIG set før.
jul 2011
jul 2009
Tror det vil give noget mere ro til flokken
jul 2011
jul 2009
Min veninde havde et par katte... og det gik også rigtig godt til at starte med. Men i 1½ års alderen begyndte de at slås.
Hun fik begge kastereret... og det lagde en gevaldig dæmper på løjerne!
jul 2011
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 58
jul 2011
Jeg har tænkt på en ting, den hankat som det hele går ud over, har jeg opdaget i dag, tisser rigtig meget og det tager lang tid for ham at tisse.
Kan han måske være syg, og kan andre katte mærke hvis han er syg, tænker om de ser ham som svag og det er derfor de opføre sig som de gør over for ham.
Jeg har lagt en video op på min profil hvor man kan se hvad der sker.
-Linda
jul 2011
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hvad sker der med mine katte.