{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Naboernes katte. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige høre jeres mening om denne sag:

Jeg er lidt bekymret for underboens ene kat, den er helt hvid med blå øjne og døv. Underboen siger den har stamtavle og er norsk skovkat som bare ikke er blevet langhåret, men avler langhårs katte.
Nå, problemet er så, at den er meget tynd og ser meget forhutlet ud i pelsen, får ofte sår osv, pga solen nu her ligner det at den er blevet skoldet på næsen (ingen hår på næsen). Hun siger hun har medicin til den til at behandle dens sår med, men hvis hun havde det, ville den så se sådan ud? Og hvorfor avle på en kat, der har disse problemer?
Det skal siges at hun har 4 andre katte som er pæne i pelsen og i pæn stand..
Har foruden denne underbo, en genbo med to katte. Vi har fået nøgle til at kunne låse os ind og passe kattene, når han er væk, men problemet er, han glemmer at fortælle hvornår han er væk i mere end et døgn eller kommer sent hjem om aftenen og kattene er derfor uden mad og drikke i den tid (de går udenfor). Kattene søger ved sult op til os og jeg har tilladt mig at låse mig ind ved ham for at give mad og vand til dem.
Den ene kat er nu forsvundet på ca 7. dag og den tilbageblivende kat søger forsat op til os ca en gang om dagen, faktisk også selvom han er hjemme. Hun miaver og lader til at forbinde mig som madmor nu.
Jeg må indrømme at jeg er ved at være lidt træt af at lege dyrepasser for ham, for det føles som om han ikke tænker over sit ansvar som katte-ejer. Samtidig føles det også som om vi er ved at få en kat mere på en måde og det er jo heller ikke i min interesse som sådan, medmindre han overgiver katten til os..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboernes katte.
  • #2   30. jul 2011 Jeg har prøvet at forhøre mht underboen omkring hendes kat. Men hun siger jo at alt er i orden med den, skal jeg tage hendes ord for gode varer, når den ser sådan ud? Kan den ikke være syg? (hun er en speciel type, hvor fogedretten har været flere gange osv)
    Mht genboen, så vil jeg tage en snak med ham, når jeg støder på ham igen -han er som regel først hjemme, når vi andre sover. Tror bare ikke han vil af med dem, for han kan nok ikke se problemet.


Kommentér på:
Naboernes katte.

Annonce