{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.379 visninger | Oprettet:

Kattehegn {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål vedr. kattehegn.

Vi har sådan et rionet på den ene side af haven, til vores hunde, det er 180cm højt og felterne er godt nok 15x15cm og selv vores lille tykke hanhund kan komme igennem, så vi har ekstra grønt hegn på med små masker.

Men mit spørgsmål er, hvis jeg fik hele haven hegnet ind i rionet der er 180cm højt, og sat ekstra hegn på med mindre masker - hele vejen op vel, 90cm forneden er vel næppe nok?
- Og så lavet noget som går ind foroven?

Er det så hegn nok, til at holde katte inde? Er det højt nok? Og hvor langt et stykke "ind" skal man lave foroven?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattehegn
  • #2   8. aug 2011 Ved godt det måske virker lidt dyrt at lave dobbelthegn, tanken var bare - et stærkt hegn yderst så hvis fremmede hunde f.eks. vil hoppe op af vores hegn så sker der ikke så meget ved det smiley

    Men jo, ellers ville alm. hegn være fint med nogle kraftige pæle - havde håbet på at rionet ville være nok til hundene men åbenbart kan selv vores største hund gå i igennem, øvbøv.

    Så var det jo bare jeg blev lidt lusket og tænkte at hvis vi alligevel skal lave stort og godt hegn, så kan vi jo ligeså godt lave en top på også og så kunne jeg få mit ønske om at få kat opfyldt!
    - Har ikke lyst til at ha' indekatte, og da vi har 4 hunde har vi døren åben til baghaven rimelig meget her i det gode vejr jo.

    Men hvis 180cm er højt nok, så vil det jo være kanon! smiley


  • #4   8. aug 2011 Hvad er bedst? Det vigtigste for mig er sådan set bare at hegnet fungerer og kattene blir inde! smiley

  • #5   8. aug 2011 Vi har rigtig go erfaring med el-hegn, det ka købes billigt på nettet i tyskland

  • #7   9. aug 2011 vi har prøvet med 2 meter højt hegn med 60 cm udhæng, og det kunne Dollar og Kazandra komme over...., så vi var mere eller mindre nødtvungen til at invistere i et el-hegn, og efter 1 rap over poterne bliver de pænt hjemme, og det gør også så der ikke kommer fremmede katte ind i gården..., så el-hegn får STORT 5-tal herfra

Kommentér på:
Kattehegn

Annonce