{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte shampoo
  • #2   10. aug 2011 okay.. men er der ikke nogle andet man kan bruge?? for har nemlig fået mig en killing på 12 uger som vejer 900 g. men hun må ikke få noget som dryppe i nakken i nu da hun skal veje over 1 kg. og hun har masser af lopper. siger min dyrlæge..

• #4   11. aug 2011 Nu ligger landet sådan herhjemme, at hvis jeg en sjældent gang skulle have killinger med lopper....Så bliver de dryppet med Advantage (1 kg eller ej).

Producenten skriver rigtigt nok den ikke kan bruges til bla bla bla.....
    Men de skal jo oz gå med livrem og seler. Ellers er de jo erstatsnings pligtet.

Jeg har engang brugt advantage på et 7 dage gammel kuld killinger. Det vrimlede altså rundt med 100 lopper.
    7 timer efter behandling var der ikke levende lopper at spotte på killingerne, og ingen katte/killinger her i huset har taget skade a det.
    (helt små killinger drypper jeg dog et andet sted end i nakken, da missemor ellers vil slikke det i sig).

Skulle jeg opleve et kuld "lopper" igen, bruger jeg gladeligt Advantage, trods en unge alder.

Hvad du tør/gør hos dig, kan jeg ikke tage ansvar for.
    Men jeg tør godt tage ansvaret herhjemme i huset, på mine egne katte.

• #5   27. aug 2011 hey læste lige det her, fordi jeg har en lille killing på 10dage der har fået lopper :(( så søgte lidt på hvad jeg kunne give den, jeg har så købt frontline på spray, det må man give dem fra de er 2 dage, og så sprøjtet lidt ud i en kop, og så gnedet lidt ind i killingen, jeg syntes så heller ikke frontline virker, for den har stadig lopper :s så søgte på det der advantage, og så du skrev din kun vejede 900 gram, syntes du skulle kigge på det her link smiley

http://www.med24.dk/husdyr/loppemidler/advantage-pour-on-vet-kat-0-4-kg/product_info.php/cPath/572_573/products_id/2387

det er advantage fra 0-4kg smiley dog står der Kontraindikationer: Diende killinger under 8 uger behandles ikke. men din er jo også over 8 uger smiley

Kommentér på:
katte shampoo

Annonce