Dyrlæge i Odense? Dyrlæge i Odense?
Jeg er for nylig flyttet til Odense, har solgt min bil og søger derfor en dyrlæge omkring Odense. Ville jo helst beholde den gamle da jeg er super glad for ham, men har 40 km så transporten kan godt blive et problem.
Derudover panikkede min lille mis fuldstændig da jeg flyttede ham herind. det var en meget ubehagelig tur og frygter at skulle køre så langt med ham igen. Han lå bare med tungen ud af halsen og dehydrerede og kunne ikke få ham til at drikke noget selvom vi holdte stille og slukkede bilen. men lige så snart vi kom inden for rejste han sig op og gik rundt som om intet var sket.
Men ville egentlig bare høre om der er nogen der kender nogle gode dyrlæger i (eller omkring) odense, hvis det en dag er akut er det jo meget rart at være forberedt
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 160
Jeg var forbi den dyrelæge i Overgade i centrum (dog uden misserne) men de virkede ganske søde.. men kender dem ikke eller - fik som sagt heldigvis ikke brug for det
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Ellers er der også et decideret dyrehospital tæt ved banegården.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
apr 2011
apr 2011
apr 2011
Synes også han er dårlig til at forklare tingene så man husker og forstår dem og i det hele taget fortælle hvad der skal ske med dyret.
Føler også at han synes jeg er lidt blødsøden bare pga. mine spørgsmål. Første gang vi var der spurgte jeg om 2,2 kg var normalt for en NFO på 16 uger og han grinte og tænkte lidt over det og sagde "jah det er vel fint nok...".. Og i dag spurgte jeg om han syntes det så ud som om Hector var på vej til at blive lidt tyk, fordi Hector nemlig grovæder. Og så står han bare og griner og klør sig i nakken.. og jeg står bare og tænker "hallo... jeg spurgte om noget!" Fik aldrig et "det er noget i skal holde øje med" eller " neeeej slet ikke han er fin!", men kun et "*hahahaha* ehhhh... "
Synes bare at ham Lemche udelukker ting for hurtigt generelt.
Kan se på Overgades dyreklinik at den ser rigtig fin ud og de ser flinke ud og i taler så pænt om dem. Hvordan skifter man til dem rent praktisk?
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 195
apr 2011
Ja han er sikkert en flink flink person, føler bare ikke han er den rette til at tilse mine dyr mere
Hvis Hectors mave ikke er bedre på mandag (som Lemche sagde) så ringer jeg til Overgades og får en tid med ham Ulrich så.
apr 2011
Og fy fa dælen da noget møg med ham den anden dyrlæge på Læssøegade!!
apr 2011
Den ene af dem, den ret unge er bare så uvidende at det er helt irriterende! Og hende den anden lidt ældre, lidt større i det synes jeg er mega flink.
apr 2011
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 10
Synes altid det er meget grænseoverskridende med en ny dyrlæge, for man ved aldrig helt hvad man går ind til, så er ret glad for lige at få lidt viden.
Synes også tit at høre der er mange steder de ikke helt går så højt op i katte, som hunde.
Ville nok ellers have taget til den på skibhusvej, da jeg selv bor der. Men dem på overgade lyder rigtig gode
Læssøegade holder jeg mig fra! så tak for info!
apr 2011
Overgade er nede ved teatret, og der er længere tur for mig, men hva.. kattene bliver jo forhåbentlig ikke syge hver måned.
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 10
Tror også måske jeg skal afsted inden så længe, er lidt i tvivl om han har fået noget skidt i øjet eller en begyndene øjenbetændelse. Det kun det ene øje, der er noget mørkt snask ved som jeg kan fjerne ret tit for det bliver ved med at komme. men tror jeg lige prøver at bade det nogen gange i stereliseret vand og så se om det bare er lidt skidt. Ellers må jeg afsted og have nogen dråber hvis det bliver værre.
Det er ikke noget voldsomt - jeg er bare ret så pyldret om ham. Hehe. Men så kan jeg jo lige se dem lidt an.
Dyrlæge i Odense?