1.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Dyrlæge i nærheden af Munkebo Dyrlæge i nærheden af Munkebo

Som sagt, flytter hele banden til Munkebo nu her, men er lidt i tvivl mht dyrlæge. Synes det er synd hvis de skal udsættes for en lang køretur til Odense oven i dyrlæge besøg! Men når jeg kigger på nettet kan jeg kun finde Kerteminde Dyrlæge og synes deres hjemmeside er enormt forvirrende og kan ikke rigtig rundt i det.

Er der nogen der har erfaringer med Kerteminde dyrlæge, eller kender nogle andre i nærheden med gode erfaringer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge i nærheden af Munkebo
  • #1   29. jun 2012 Kerteminde Dyrlæge er en underafdeling til Rynkeby Dyreklinik. Det er en fantastisk Dyreklinik, med dygtige og venlige dyrlæger. Dem kan jeg varmt anbefale. Deres hjemmeside er www.rynkebydyreklinik.dk

• #2   29. jun 2012 Jeg bruger Kerteminde dyrlæge og de er udemærket. Jeg mener at de har åben fra 11 til 17 i hverdagene, så hvis man skal til før det, så skal man til Rynkeby. Også hvis katten skal have foretaget operationer, så er det i Rynkeby.

• #3   29. jun 2012 Jamen jeg havde jo også fundet deres hjemmeside, men synes kun jeg læser om Rynkeby, ikke Kerteminde? :S

Jeg må vel prøvde og se ad når vi kommer derhen! hvis i har gode erfaringer kan det jo ike være helt slemt (;

Kommentér på:
Dyrlæge i nærheden af Munkebo

Annonce