Hvor lang tid går der ?? Hvor lang tid går der ??
For godt og vel 3 dage siden, var jeg den heldige til at modtage en fin lækker Hun Norsk skovkat. Hvor jeg i forvejen selv har en Maine coon hankat..
- Jeg havde i lang tid den konklusion af at han nok manglede en legekammaert.
Så jeg fandt hende. Tænkte nok at en hankat ville være lige i overkanten. to hankatte vs hinanden.
Det gik faktisk udover al forventning lige da de mødes. Der blev ikke engang hvæst af hende fra Pjuske's side eller omvendt.
Hun er nemlig en meget stille og rolig en, tror allerede på at hun har tilvendt sig herhjemme .
Så! her kommer min forvirring; Hun er en udekat og nu hvor jeg har holdt hende inde i 3 dage (kun) hvor lang tid skal der fortsat gå, før hun kan komme ud med Pjuske og lege udenfor? Det SKAL jo være således at hun kan finde hjem igen!!
- Holder allerede utroligt meget af hende! Hvis i har nogle links omkring mit tilfælde og om tilvænning osv. så må i meget gerne linke dem:-) på forhånd, tak til jer med svar!
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 25
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Dog efter de 14 dage som inde kat ville jeg tage hende ud i snor (lang) så hun kan se haven og lære duftene og lydene at kende. Det ville jeg nok gøre i 14 dage også.. Derefter ville jeg godt turde tage snoren af og se kattene, men overvåge hende kraftigt.
Min svoger har gang i samme omvæltning med hans NFO (kuldbror til vores hector)
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 25
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 22 Svar: 94
Så har de alle udforsket haven og området omkring, mens det gjorde det, har jeg ofte kaldt dem til mig for at se, om de kom.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
aug 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 133
Er flyttet for snart 3 måneder siden, og det er først nu her hun er begyndt at miave ved døren.
Så måske viser din kat når hun gerne vil ud? kig i ihvertfald efter de tegn hun udsender:)
Held og lykke med den nye kat her fra:)
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Pøj pøj med det
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1
Hvor lang tid går der ??