For vild leg? {{forumTopicSubject}}
Hvornår leger man for vildt med katten?
Putte hun vil gerne lege hele tiden. Det bedste legetøj er hendes drillepind med fjer i enden.
Vi trækker den over gulvet, frem og tilbage, frem og tilbage. Og Putte fiser efter den som skudt ud af en kanon. Men når vi så stopper så ligger hun sig ned med helt åben mund og siger som om hun har købet marton - det er vildt. Men hun stopper ikke selv mens vi leger. Så vi er begyndt at være knap så vilde, men det er som om hun ikke synes det er lige så sjovt.
Så stopper hun lidt og så tjatter hun lidt til pinden, men gider ikke rigtig.
Hun er også en vild lille en, hvis man aer hende stille og roligt så bider hun og går, hvis man aer hende lidt mere vildt så ligger hun sig og spinder som jeg ved ikke hvad.
Kan de sagtens selv afgøre, hvornår det er nok? Hvornår legen er for vild? Fordi det er vi lidt i tvivl om Putte kan.
Nogen der kender til det? Eller har gode råd?
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 31 Svar: 134
Vi fik en killing her den anden dag (Hugo) og han gør det når han køre i bil. Så jeg tror ikke det er noget slemt, 2 ud af 3 katte gør det her - men det er altid godt at rådgive sig med dyrlægen
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
Men det er ikke det samme når hun har leget. Men det er vildt. Vi legede engang med en laser med hende, men der var det endnu vildere da hun stoppede. Så det gjorde vi aldrig igen. Nu har vi så fået at vide, at det er farligt at lege med laser med katte. Det kan de ikke finde ud af inde i hjernen, fordi de aldrig fanger noget.
Men så kan jeg høre der er andre der også gør det.
Jeg ville også tror at katten kunne finde ud af at stoppe, hvis det blev for meget.
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Men så tog vi ham ud af kassen og ud i sele og så var der ikke noget
Vi skulle også køre 3 timer.. eheh
jan 2009
jan 2009
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 108
Men han leger også fuldstændig voldsomt. Jeg har som dig tit tænkt på, om han egentlig selv kan styre det, men han er da ikke faldet om endnu
Han er som din. -Er legen ikke voldsom nok, finder han selv på nogen vildere, og knap så heldige ting, og laver ballade..
Minnie, derimod, er mere rolig og mere blid i sin leg, og vil gerne ligge i skødet og blive "kildet" så hun kan bide lidt i hånden, og så er det det..
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
Hun stopper jo formentlig også, hvis det bliver for meget for hende.
Og det er jo også hendes egen måde at komme af med det på, tror jeg. Når hun ligger der og trækker vejret vildt.
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Men han gør det også efter vild leg med sin søster, de har det med at fisse op og ned af deres loft til gulv kradsetræ og lige en tur op på hemsene.
Så tænker os det er lidt som med hunde at de køler sig selv ned.
For vild leg?