{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.696 visninger | Oprettet:

Hankilling strinter? {{forumTopicSubject}}

Vores hankilling på 12 uger er begyndt at strinte på vores tøj - kan det virkelig passe?
Nogle dyrlæger vil jo ikke kasterere killing, før de er 6 måneder gamle.. - så hvis han skal strinte i 3 måneder mere, så bliver vi da sindsyge..
Han går i kattebakken og tisser ikke andre steder. Men i dag har han så lige været på 2 af min kærestes trøjer..
Hvad er jeres mening - skal jeg se om en dyrlæge vil kasterere ham? Eller hvad synes i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hankilling strinter?
  • #1   15. aug 2011 Har hørt et sted, at katte først afmærker sit teritorium når de er kønsmodne - og det er de jo ikke når de er 12 uger gamle..

• #2   15. aug 2011 find en anden dyrlæge, ellers risikerer du at det aldrig stopper, heller ikke efter kastration.
    Men jeg vil nu osse anbefale dig at få ham tjekket for evt urinvejslidelser, da det efter min erfarring er meget tidligt at strinte.

• #3   15. aug 2011 Det vil jeg gøre..
    Jeg mente også selv at det var meget tidligt - min anden hankat nåede ikke at stinte og han blevet "fixet" da han var 6 måneder gammel..

• #4   15. aug 2011 Janne U **Vores hankilling på 12 uger er begyndt at strinte på vores tøj - kan det virkelig passe?**

Nej, det er snarere tis.

Urinvejslidelse kan selvfølgelig ikke udelukkes uden urinprøve, men mon ikke den lille mis bare lige skal have lidt tid til at finde ud af det hele, og blive tryg, i sit nye hjem....

Afhængigt af hvor mange bakker I har, kan en ekstra bakke være en god ide, så der ikke er for langt til bakken (eller optaget), når lillemissen skal tisse.

Der er garanteret flere ideer og forslag, hvis du søger på "tisser" i forum.

• #6   15. aug 2011 Vi fik ham i fredags.. Så vi har ikke haft ham længe.. Han gjorde det faktisk samme aften og har også gjort det i det.. Må heller finde en dyrlæge her i nærheden, som vil gøre noget..
    Med hensyn til kattebakker, så har han sin egen kattebakke, fordi han ikke villle ind i det grus, som vi havde.. Så vi købte noget sand, og han har ingen problemer med at gå derind.. Og de 2 andre har ikke været derinde..
    Jeg tænkte også på at det er fordi det er et nyt sted, men så alligevel - det er kun på min kærestes trøjer og et sengetæppe han også havde ligget på. Det synes jeg er mærkeligt..

• #12   16. aug 2011 Ja okay, fik lige omformuleret det lidt forkert :$
    Jeg bruger aldrig rengøringsmidler med salmiak, da jeg har erfaring med, at katte synes det er godt at tisse, hvor der er blevet gjort rent med det.
    Han "dryppede" på sengetæppet - altså ikke sådan en tissepøl, men som om at han ikke havde været 100% færdig..
    Den ene trøje var nyvasket - den anden var ikke..
    Har haft fat i dyrlæge i dag, som ville ringe tilbage, så vi kunne snakke om det..
    Hende vi fik ham af, sagde at han var renlig, og havde været det længe.. - man ved selvfølgelig aldrig om man kan stole på dem smiley

• #13   16. aug 2011 Hvis han "drypper" så lyder det som om han har en blærebetændelse eller anden urinvejslidelse. Stress grundet flytning kan udløse bla den slags.

Kommentér på:
Hankilling strinter?

Annonce