{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder happy cat
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #2   23. aug 2011 Jeg ville ikke give mine katte det. Da det er det første der står i ingredienser er majs og ikke som det første kød. Plus er det meste kyllingemel, fedtegrever,, lammekødsmel, rismel, og Ramsløg som er en løgplante som smager næsten stærkere end hvidløg og katte kan ikke tåle løg. smiley

Der er jo meget bedre tørfoder hvor kødprocenten er på 70% og 80% kød....Feks Applaws - Orijen - Acana - Porta 21 Holistic - Feline Finest,

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #3   23. aug 2011 *Skovkatte til salg *

Her er der et link til happy cat tørfoderet. smiley

http://www.saxild-naturfoder.dk/shop/supreme-adult-lam-208p.html

• #4   23. aug 2011 Det er dårlig skod foder......
    Enig med Janne. Jeg ville ik røre det med en ildtang.
    Giv hellere dine killinger en god start på livet med noget godt og solidt foder, Applaws kan jeg varmt anbefale.

• #5   23. aug 2011 det er bare det mine katte er ikke vilde med feks. acana og aplaws dem har jeg prøvet og har måttet give det væk men happy cat er de helt vilde med da jeg har fået en prøve pose og nu er det væk bare spist smiley linket er her

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/happy_cat/supreme_fit_well/182123

• #6   23. aug 2011 er der så nogle der kender dette her foder

(link fjernet)

• #7   23. aug 2011 "INGREDIENSER:
    KYLLINGEMEL, MAJS, BYG,"

Find noget som allerede sagt, der har kød som et af de tre første ingredienser.

• #9   24. aug 2011 Nu er det så heldigt at det er de færreste katte, der lider af allergi. Så at gå i skodfoder kategorien fordi et foder indeholder majs holder ikke. Majs er et glimrende fyldstof, der simpelthen mætter i maven og bliver skidt ud igen. Det er jo unægteligt en god ting, hvis katten har tendens til overvægt.

Jeg har selv lige bestilt en sæk happy cat til Junior og det har bragt stor lykke herhjemme. Men det killingefoder, der er på markedet er så også i de fleste tilfælde ikke pengene værd.

Giv din katte hvad de kan lide, hvad de trives på og se hvad deres pels, afføring, tandkød og adfærd fortæller om foderet. Det er bedøvende ligemeget hvad foderet hedder, hvor dyrt det er og om det er kyllingemel eller bøffel fra Afrika, der står først på ingredienslisten.

Det handler om trivsel og at katten skal have opfyldt dens næringsbehov.

• #10   24. aug 2011 Angående porta 21 hollistic, så kig en gang på ingredienslisten:

Ingredienser: Hakket andekød, kyllingefedt, havregryn, malede brune ris, luft tørrede p-ærter, soltørret alfalfa, hørfrø, tørrede æg, tomatpuré, tørret roe (uden sukker), tørret ølgær, tørrede økologiske gulerødder, mælkebætte (økologiske), tørrede økologiske tranebær, menhaden fiskeolie, salt, kaliumklorid, quinoa (organisk), blåbær (organisk), æbler (organisk), tyttebær (organisk), tørret tang, yucca schidigera pulver, rosmarinekstrakt.

Havregryn = fyldstof. Her variere de forskellige fodertyper mellem ris, byg, hvede, havre, kartoffel, majs osv. Disse fyldstoffer er desuden med til at give fast afføring.

Hvorfor der er tilsat salt til foderet må guderne vide, især når det er tilsat 2 gange i form af almindelig salt og kaliumklorid.
    Jeg er desuden 100% sikker på at kattene går rigtig meget op i at det er økologiske mælkebøtter, der er brugt! Det er jo utrolig vigtigt at få de rette mælkebøtter i et kattefoder :o)

Men ja foder verden er en forbandet jungel og umulig at finde rundt i. Især når producenterne er så søde at lave en ingrediensliste, der tit indeholder ting vi altid får tudet ørene fulde om er giftige for vores dyr. Man glemmer bare helt at mængderne er så små, at det er fuldstændig ligemeget at de er tilsat foderet:-)

• #11   24. aug 2011 tak til jer alle. Det er simpelt hen en jungleat finde rundt i det kattefoder så er der pro nature holistic med and,
    mine killinger er vilde med and,noget jeg ikke kan forstå hvorfor er der så mange slags der er lam i, mine vil slet ikke have det de nægter totalt at spise acana hvor der er lam i håber bare jeg finder det helt rigtige smiley

• #12   24. aug 2011 Ellers så køb flere poser af forskellige fodermærker og så bland det sammen.

Så får dine katte lidt af hvert og de kører ikke træt i de samme proteinkilder. smiley

• #13   24. aug 2011 Nårh ja *bonk*.. så kun "mel", og ikke "kyllinge.."delen af det smiley

• #15   24. aug 2011 Royal Canin har lavere kød procent end Applaws og vist nok Acana. Jeg blander Applaws med RC, kattene elsker Rc maine coon foder og jeg synes Applaws er bedst, så får vi alle ret smiley

• #16   24. aug 2011 Royal canin har generelt en lav kødprocent. Det meste af deres foder er korn. Desuden så er royal canins indholdsfortegnelse ikke udspecificeret nok. Hvilke fjerkræ er kødet fra? Hvilke dyr kommer den animalske fedt fra?

Sammensætning:
    Tørret fjerkrækød, majs, ris, majsgluten, animalsk fedt, vegetabilske fibre, hydrolyseret animalsk protein, vegetabilsk proteinisolat*, roetrævler, gær, mineraler, sojaolie, natriumfosfat, fiskeolie, æggepulver, DL-methionin, hydrolysat af gær (mannan-oligosakkaridkilde), L-lysin, taurin, morgenfrueekstrakt (rig på lutein).

Kommentér på:
foder happy cat

Annonce