{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Tisser alle steder !! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg har Thilde som er en kattekilling på ca 21 uger og har fået hendes fra min søster som har hendes bror.. Hun er en dejlig kat meeeen hun tisser alle andre steder i sin kattebakke, jeg har prøvet alle slagt kattesand og dufte der tiltrækker og vasket alt i rhodalon eller hvad det hedder og ved ik hvad jeg skal stille op mere! Jeg skal holde øje med hvor hun er hele tidn for at flytte hende for min seng er overpisset hele tiden og må snart gå af med hende hvis ik der sker et eller andet for magter hende snart ikke mere !!

Nogle kloge hoveder der seriøst ved hvad man gør med det her problem for vil bare ikke af med min lille skat som på alle andre måder er helt perfekt !!!!!

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser alle steder !!
  • #1   25. aug 2011 Skriv "tisser" eller "urenlighed" i søgefeltet, og se om der er noget i de flere hundrede tråde om emnet, der kan give et praj om årsag og hvad du kan gøre for at løse problemet.

• #2   25. aug 2011 Har du fået hende undersøgt ved dyrlægen for urinvejs infektion .
    Det var det første jeg jeg ville unsøge for
    Har selv prøvet af have en dreng for mange år siden der havde det og nægtede at bruge katte bakken fordi han forbandt det med smerte .

• #3   25. aug 2011 Jamen hun tisser osse i bakken nå det passer hende og hun kommer ellers af med afføring i den osse så det er ik hele tiden me hver dag er der pisset et eller andet sted og helst i min seng eller på mit tøj ! Så det er ik på den måde urenlighed for hun bruger osse bakken bare ik so ofte om hun burde ! Har ik fået hende tjekket , men kunne godt være jeg burde det !!

• #5   25. aug 2011 Som Heidi skriver så få hende undersøgt og få udelukket eventuelle urinvejs-sygdomme.
    Ellers vil jeg anbefale dig at få 2 bakker, den ene uden tag/låg. Nogle katten kan ikke lide de lukkede bakker. Jeg har selv en hunkat, der lige pludseligt tissede overalt. Jeg tog "låget"/toppen af og hun har tisset i bakken lige siden.
    Der er osse nogle katte der foretrækker en bakke til nr 1 og en anden bakke til nr 2

• #6   25. aug 2011 Jeg har også haft en lille missepige der tissede alle mulige steder: sengen, vasketøjskurven, bag ved vaskemaskinen osv.
    Og hun brugte samtidig også kattebakken, bare ikke så meget..

Jeg fik hende undersøgt, og det viste sig at være en slem blærebetændelse..
    Det tog flere måneder at få det kæmpet ned..

Jeg har også haft en lille herre der blev urenlig.. Tissede også alle mulige steder..
    Fik ham undersøgt - viste sig at hans blære var smækfyldt med sten/krystaller..

Han skal så resten af sine dage fodres med noget specialkost der nedkæmper de her sten/krystaller...
    Det koster omkring 500 kr for 6 kg..
    Men hellere det end at det bette pus går og har ondt!

• #7   25. aug 2011 Tak for hjælpen !

• #8   25. aug 2011 Sødt navn din misser har smiley (navne-søster)

• #9   25. aug 2011 Er hun nogensinde trænet til at bruge bakken?

Kommentér på:
Tisser alle steder !!

Annonce