Tisser alle steder !! {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Jeg har Thilde som er en kattekilling på ca 21 uger og har fået hendes fra min søster som har hendes bror.. Hun er en dejlig kat meeeen hun tisser alle andre steder i sin kattebakke, jeg har prøvet alle slagt kattesand og dufte der tiltrækker og vasket alt i rhodalon eller hvad det hedder og ved ik hvad jeg skal stille op mere! Jeg skal holde øje med hvor hun er hele tidn for at flytte hende for min seng er overpisset hele tiden og må snart gå af med hende hvis ik der sker et eller andet for magter hende snart ikke mere !!
Nogle kloge hoveder der seriøst ved hvad man gør med det her problem for vil bare ikke af med min lille skat som på alle andre måder er helt perfekt !!!!!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Det var det første jeg jeg ville unsøge for
Har selv prøvet af have en dreng for mange år siden der havde det og nægtede at bruge katte bakken fordi han forbandt det med smerte .
aug 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Ellers vil jeg anbefale dig at få 2 bakker, den ene uden tag/låg. Nogle katten kan ikke lide de lukkede bakker. Jeg har selv en hunkat, der lige pludseligt tissede overalt. Jeg tog "låget"/toppen af og hun har tisset i bakken lige siden.
Der er osse nogle katte der foretrækker en bakke til nr 1 og en anden bakke til nr 2
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Og hun brugte samtidig også kattebakken, bare ikke så meget..
Jeg fik hende undersøgt, og det viste sig at være en slem blærebetændelse..
Det tog flere måneder at få det kæmpet ned..
Jeg har også haft en lille herre der blev urenlig.. Tissede også alle mulige steder..
Fik ham undersøgt - viste sig at hans blære var smækfyldt med sten/krystaller..
Han skal så resten af sine dage fodres med noget specialkost der nedkæmper de her sten/krystaller...
Det koster omkring 500 kr for 6 kg..
Men hellere det end at det bette pus går og har ondt!
aug 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
Tisser alle steder !!