414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sutter ved øreflip Sutter ved øreflip

min lille kat på 6 mdr. har den vane at vække mig om morgen, ved at sutte ved mit øreflip, ligesom den vil gøre ved sin mor, når den sutter efter mælk. Selvom jeg på en bestemt måde siger fra og får hende væk, kommer hun ligeså hurtig igen. Det er ved at være et problem da hun pga. Dette vækker mig flere gange om morgen meget tidligt. Obs bor i et værelses, så har ingen andre rum at lukke hende ind i. Så mit spørgsmål lyder hvordan jeg får hende til at stoppe?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sutter ved øreflip
  • #1   3. sep 2011 give hende andre alternativer måske?

vores misser har deres tæppe som de bruger når de har lyst, men de har så heller aldrig brugt os smiley så ved ikke om du kan vende hendes sutteri over på en genstand smiley

• #2   3. sep 2011 Jeg prøver at sætte hende på plads og afvise hende på en bestemt måde, men hun kommer alligevel igen, f.eks startede hun i morges kl 05.30 og frem. Har prøvet med øreringe, men dem river hun bare ud, og det gør ondt. Hun har mad og drikke i sin skål. men kunne godt prøve og se om jeg kunne finde en anden genstand der kunne være interessant at sutte på.

• #4   3. sep 2011 ja, men det er bare sådan at jeg bo i et værelse, så har kun et stort rum. så hun bliver nød til at være der. Men forstår ikke hvorfor hun gør det?? hun sætter sig rigtig fast og sutter, mens hun spinder og bruger begge sine poter til at trygge med. præcis som en kattekilling vil gøre når den får mælk ved sin mor. Jeg har årøvet en gang at lade hende fortsætte, for at hun selv kunne opdage at hun ikke fik noget ud af det, men det var åbenbart hende ligemeget, da hun bare fortsatte.

• #6   3. sep 2011 jeps, dem hiver hun bare ud for at komme til, og det gør rigtig godt..

• #8   3. sep 2011 ja det var en god ide, det må jeg prøve... men mange tak for jeres indslag smiley

Kommentér på:
Sutter ved øreflip

Annonce