3.670 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
hankat "parre" hankilling? hankat "parre" hankilling?
Hej jeg har en voksen hankat og en hankilling. jeg har for nylig fået endnu en hankilling. Og det er der det går en smule galt.
Min voksne hankat bider den nye killing i nakken og laver antræk til at han vil parre den.
Killingen ligger helt tæt op af ham når de sover, og sidder gerne helt tæt på ham når han kan....
han leger og slås med den anden killing og sætter den på plads engang imellem, da vores første killing er en hittekilling og derfor ikke har fået indlært "stop" grænsen ved sine søskende..
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor min hankat gør det ved killingen???
0 synes godt om
dec 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Min voksne hankat hedder Arthur
Min killing hedder Zeus
og den nye killing hedder Max
Det er Zeus og arthur der slås, og Arthur der sætter ham på plads, det er også helt fint, da der er ubeskrivelig meget krudt i Zeus.
Efter jeg fik Max som er lidt yngre end Zeus, er Arthur begyndt at bide fat i nakken af Max, og laver antræk til at han vil parre den.
Max er den rolige af alle kattene, og slås næsten ikke....
Hvorfor gør arthur som han gør, når han lige så tit slikker ham ren, lader ham ligge ovenpå ham og lader ham putte sig helt ind til ham.... ?
Det er frustrerende at han gør det, især når jeg ikke ved hvorfor han gør det...
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
dec 2010
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
dec 2010
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Men Fertile hankatte sammen, det er at bede om problemer. Ud over den kraftige dominans og voldsomme slagsmål, så vil der snart komme en kraftig urinlugt, når de markerer sig i hele huset. En lugt der er meget svær at komme af med.
Nå ja og slagsmålene kan komme til at koste en formue i dyrlægeregninger.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
strittende hale og indyndende adfærd og i mangel af bedre vil fertile hanner prøve på at parre den. Det kan han selvfølgelig ikke og i sin frustration over det, tager han tit voldsommere fat. Det kan give store sår i nakken på killingen og i værste fald kan hankatten knække nakken på den.
Som andre skriver, er der kun én løsning, nemlig at få kastreret dem alle tre, hvis du ikke vil ende op med daglige slåskampe, et overstrintet hus og store dyrlægeregninger.
Og så er det faktisk synd for dem alle tre at gå rundt med et stærkt behov, de ikke kan få dækket.
PS: Husk øremærkning samtidig med kastration.
hankat "parre" hankilling?