{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Hankat hopper på alt og alle {{forumTopicSubject}}

Hej Tænkte på hvorfor min hankat hopper på alle mine tøser og drenge nu efter han har fået lov til at parre en af dem.
Der er ingen af dem der er i løb. Da slet ikke min lille hankilling.
Det er både voksne og store killinger der står for tur.
Der er ingen der der ligger op og alle får p-piller
Altså ikke drengene ;o)
Det er så slemt at jeg til tider må lukke ham inde i soveværelset så de andre kan få fred.
Har han bare fået smag for det eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankat hopper på alt og alle
  • #1   12. feb 2010 Det kan være dominant parring, eller hvis han er fertil, kan det være fordi han har lidt for mange hormoner i kroppen..

    Min kastrat hopper også på min hunkat engang imellem


  • #2   12. feb 2010 Hej Tanja. Ja han er fartil. Han kan blive ved i flere timer. De andre hvæser og gemmer sig for ham men så finder han bare en anden der ikke lige er nået at komme af vejen.
    Han har aldrig gjort det før han fik lov til at parre min ene hun.
    Han er idag 5år så det undre min meget at han ikke har gjort det før, da han altid har gået sammen med andre fertile katte.


  • #4   12. feb 2010 Tak for svarene. Rart at vide han ikke er blevet skør hehe ;o)
    Nej spøg til side. Tusinde tak


  • #5   12. feb 2010 Det er netop fordi han nu ved hvad det er!
    Killingers måde at opføre sig på, er lidt som en hunkat i løb - løftet hale osv. Han misforstår signalerne.
    Men sådan er det at have en fertil hankat i huset - og hvis han har gået fertil i 5 år, er det måske tid til at han får fred for hormonerne nu.
    Denne adfærd han har nu, vil sikkert forsætte,


  • #6   12. feb 2010 Ja og der blir værre og værre......

    Min forsøgte også at hoppe på alt og alle, selv de gamle kastrater.... Så nu er han blevet kastereret, så er der ro på ham igen..


  • #7   13. feb 2010 okay skulle gerne have et kuld mere på ham lidt senere. Så må nok bide tænderne sammen lidt endnu.
    Jeg har en fertil hunkat han bestemt ikke vil have. Selvom hun ligger op til ham.
    Han gider hende ikke selvom hun er i løb og mere end villig. Men nej han kaster sig over de andre men rører ikke hende.
    Jeg har aldrig haft dette problem før.
    Jeg har prøvet 3 gange.
    Han er måske bare ikke til den farve ggg ;o)
    Han må så bare lukkes sammen med de katte han ikke dominere i de perioder han er helt tosset ;O)
    Til det er tid til at han skal neutraliseres.


Kommentér på:
Hankat hopper på alt og alle

Annonce