{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sterilisation
  • #2   14. sep 2011 Jeg har aldrig prøvet at få en ældre kat steriliseret, jeg ved blot at de er lidt længere om at komme sig over det!
    Men der er nok andre som ved mere om det smiley

Mht. prisen kan jeg kun tale for min dyrlæge, som er lidt billigere end så mange andre...
    Her er prisen 940 kr.. Og det er kun selve steriliseringen..
    Hvis der også skal øremærkes m.m. koster det jo lidt mere smiley

• #3   14. sep 2011 Hved ikke om der er en risiko med at sterilisere hende nu.. Men snak med din dyrlæge og hører hvad de siger om det... Min dyrelæge tager omkring 1500 kr...

• #5   14. sep 2011 Der er en forstørret risiko med en ældre kat. Men i dag er de fleste dyrlæger rigtig gode til at administrere narkosen plus narkosen er knap så hård som for mange år siden.
    Jeg vil anbefale sig at se på dyrlægens kvalifikationer i stedet for pris i dette tilfælde.
    Det eneste du sikkert vil opleve er at din kat sikkert er langsommere til at få narkosen helt ud af kroppen, end hvis det var en killing eller noget yngre kat.
    Priser kan du som regel se på dyrlægens hjemmeside, ellers ring og spørg.

• #6   14. sep 2011 Det hjælper gevaldigt på opvågningstiden, hvis katten får væske I/V under og lidt tid efter operationen.
    Narkose-formen har også stor indflydelse på dels sikkerheden, dels opvågningstiden.
    Katten skal holdes varm under og efter operationen.

Kommentér på:
sterilisation

Annonce