{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.247 visninger | Oprettet:

sort killing fundet! {{forumTopicSubject}}

hej. i dag fandt mig og min søster en sort, lille killing. vi er ret sikre på det er en hun kat! i starten troede vi hun var vild kat, men efter et kvarters tid, spandt hun og ville puttes med!
da vi fangede hende var hun MEGET sulten !
hun er kul sort og jeg vil gætte på hun er meller 14 og 15 uger gammel.
hun har en smule øjen betændelse og vi har givet hende orme og loppekur.
hun er fundet i en by der hedder Ulsted, 9370 hals! jeg opretter et album med billeder af hende senere!
så hvis der er nogen der kender den lille pige ville det være fantastisk at få hende til hendes rette hjem, da hun er en skøn lille kat smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sort killing fundet!
  • #1   18. sep 2011 I kan hænge nogle sedler op i området hvor hun er fundet, samt smide nogle sedler i nogle postkasser i området også...

    Håber hun finder hjem igen, der er sikkert nogen som savner hende!


  • #2   18. sep 2011 har vi ogs tænkt os smiley og ja, så kælen som hun er ville det være mærkeligt hvis ikk der er nogen der mangler hende!

  • #3   18. sep 2011 Tjek også efterlysninger bl.a. på www.dyrenesbeskyttelse.dk , kattens værn og forsvundnedyr. osv. Måske ejeren har kontaktet internater og dyrlæger, så det kunne også være en ide at ringe rundt til disse.
    Måske bor hun lige i nærheden, så spørg naboer om de kender katten.

    Held og lykke med at finde ejeren.


  • #4   18. sep 2011 Ja held og lykke med fremlysningen.
    Det er ikke for at "tage nej-hatten på", men jeg synes at jeg oplever ret mange kasserede tamkatte.
    Nu er den lille kiling ikke sjov længere, så sætter vi den lige af et sted.
    Hader den mentalitet.
    Håber godtnok at der er en ejer. Ellers synes jeg at det tyder på at den får sig et nyt hjem.......
    Nemlig hos TS.-)


Kommentér på:
sort killing fundet!

Annonce