{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

tania h
tania h
Tilmeldt:
3. jun 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99

Killinger og foder. {{forumTopicSubject}}

Hejsa(-:

Kiris killinger blev 3 uger i søndags og jeg har forsøgt med lidt opblødte piller og noget mousse vådfoder men de gider det slet ikke,bortset fra en som er rigtig dygtig til det og man kan se hun elsker det.
Hvad skal jeg gøre for at de andre vil begynde og spise?
Det er et kuld på 8 og kan se på missemor det er lidt hårdt nu hvor de er blevet så store(de ligger alle imellem 300-400 gram)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger og foder.
  • #1   27. sep 2011 Prøv at servere A 38 og lidt modermælkserstatning også smiley Altså hver for sig. Lun det lidt så det ikke er iskoldt og så kan du kun blive ved at prøve og prøve... De skal nok lære det, nogle er bare lidt langsomme til at komme igang smiley

  • tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
    #2   27. sep 2011 Ok(-: skal jeg så bare komme det i en lille underkop og stille den ned til dem eller skal jeg tá en af gangen og give?

  • #3   27. sep 2011 Det er ikke sikkert de er klar endnu. Men giv moren vådmad og andre lækkerier så hun kan lave god mælk

  • tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
    #4   27. sep 2011 Hun har adgang til tørfoder hele døgnet og får vådmad 2-3gange om dagen og der falder gerne noget af til hende når vi laver aftensmad i form af råt kød (okse og kylling).
    Her den sidste uges tid har hun spist helt vildt og "tigger" efter mad hele tiden... Hun er enda begyndt og hoppe på bordene hvilket hun aldrig har gjort før.. Kan det være fordi killingerne er blevet så store og kræver mere? Der er ingen orm.


  • #5   27. sep 2011 Ja, det kræver rigtig meget af missemor lige nu, så også en meget god idé at forkæle hende rigtig meget smiley

  • tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
    #6   27. sep 2011 Det bliver hun også(-:
    Er der noget særlig godt og calorierigt jeg kan gi hende? Hun bærer jo lidt præg af at have 8 bebser til og hænge i dutterne og vil gerne hun får lidt mere sul på kroppen(-;
    Hun skal steriliseres når hendes killinger og 6-8 uger- vil hun da begynde og tá lidt på så? Hun har altid været en meget slank kat
    Eller er det kun tidligt steriliserede katte der bliver tykkere efter? Hun er 3 år gammel.


  • #7   28. sep 2011 Hvis hun får godt tørfoder, vådmad odg råt kød, så lyder det fint.
    Alle missemødre med så mange killinger kommer til at se farlige ud, men trives de små så er der jo mælk nok. Næsten alle katte der blir steriliseret tager på.


Kommentér på:
Killinger og foder.

Annonce