{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

killinger foder {{forumTopicSubject}}

hvilket killinge foder kan I bedst lide at bruge og hvorfor ?

Jeg får min 16 uger gammel killing hjem i næste måned. en langhåret en af slagsen. blanding af hellig birma og perser.
har læst om en masse killing foder, men er nok blevet lidt mere forvirret end klog.

Så lad mig hører hvad I herinde foretrækker og hvorfor.

og så får I lige et billede af prinsessen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killinger foder
  • #1   6. mar 2019 Du skal nok bruge det samme som den får nu.
    I hvert tilfælde skal du lave et langsomt skift hvis du beslutter dig for noget andet.
    Så undgår du dårlig mave smiley


  • #2   6. mar 2019 Forresten:
    "Katte ville vælge Whiskas" er der en reklame som siger.
    Men min dyrlæge siger at halvdelen af de katte som kommer med dårlige nyrer får Whiskas.
    Så det ville jeg ikke vælge smiley


  • #3   6. mar 2019 Jeg synes også at det foder hun allerede får hos avler er super lækkert. kornfrit og med andre gode faktorer jeg kan lide smiley jeg er med på at skiftet skal være meget langsomt, hvis der skal være et.

    Men da jeg kender ganske lidt til specielt killinge foder, ville det være spænende at høre folks præferencer ?


  • #4   6. mar 2019 Jeg ville bruge et godt voksenfoder med 20% fedt og kød som de første (mindst) 3 ingredienser.

  • #5   6. mar 2019 Jeg ville bruge det, hun er vant til i starten og langsomt skifte over på voksenfoder med minimum 20% fedt og 30% protein fra kød. Så er killingefoder unødvendigt. smiley

  • #6   6. mar 2019 er enig med susanne
    jeg bruger hellere ikke killingfoder når jeg har haft killinger. jo små killinger (under 12 uger) men når de er 14-16 uger så er de på voksenfoder i stedet for.
    med 12 andre så er det lidt svært at have flere forskellige slags tørfoder stående. har da også Pyrus som jeg fandt da han var 7 uger. han nægtede at spise killingfoder, så han spiste voksen fra han var 7 uger. de har altid fri adgang til tørkost - og næsten fri adgang til vådfoder.


  • #7   7. mar 2019 Susanne kan du nævne nogle mærker der har den slags forhold i foderet ? ? tak for jeres beskeder!

  • #8   7. mar 2019 Åh der er en lang række mærker. Og alt kommer an på, om du vil køre helt kornfrit, eller om der godt må være lidt korn i osv. Her hos os fungerer ren kornfrit ikke, så vi blander det lidt. Hovedsagen er, at katten trives.

    Ojien, Acana, Taste of the Wild og lignende er gode mærker. Men igen foder er en jungle, og det gælder først og fremmest at finde noget, som katten kan lide og har det godt på. smiley


Kommentér på:
killinger foder

Annonce