{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger foder?
  • #1   31. aug 2009 jeg begynder ved 4 ugersalderen, at suplere med følgende:
    A/D i KMR, videre til torskerogn i A38, + rå oksehakkekød, opblødt killingfoder.....mine killinger var på (rå) tørkost da de var 12 uger killingetørkost


  • #2   31. aug 2009 Mine killinger bliver tilbudt blødmad når de er 3 uger gamle. Som 3 ugers vader de oftest bare rundt i det, og slikker så poter rene bagefter. Men de plejer da at få smag på maden hurtigt.
    Som 4 ugers spiser de (somregl) hvad der bliver serveret af blødmad, (tilbudt flere gange i døgnet).

    Jeg bruger som haneben A/D, torskerogn, rå oksehak, opblødt killingefoder. Derudover bruger jeg oz makrel i tomat, udkogte ris, lidt hjemmelavet havregrød, kylling, torsk eller sejfilet (husk at alt hjemmefanget fisk, skal i fryseren mindst 24 timer inden det er anvendeligt til katte/hunde)

    Når de bliver 7-8 uger gamle, får de indimellem tilbudt en *optøet* daggammel kylle. I starten til stor morskab for såvel killingerne, som for de 2-benede tilskure *fnizz*.
    Senere går der sport i at dræbe og æde kyllingen, frem for at bruge den som legetøj (som i starten).

    Har en flok otte-ugers babyer. De spiser både blødmad, og alm tørkost. Meeeeeen, de vil nu stadig gerne ha en tår babs hos mor indimellem. Men det er ikke meget babs de får længere.


  • #3   31. aug 2009 Her begyndte de ved 3 ugers alderen at få royal canin babycat tørfoder, og torskerogn med cremefraice, de var også 6 i kuldet, tror også det har en del at sige.

    Hvor mange er der?


  • #4   1. sep 2009 Der er kun 2, de andre var enten dødfødte eller døde meget hurtigt. Men 2 store hanner tilbage

  • #5   1. sep 2009 Ja okay, så er der jo ikke så meget rift om patterne smiley så er det ikke sikkert de gider fast føde endnu.

Kommentér på:
Killinger foder?

Annonce