{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Tisseri på badeværelse {{forumTopicSubject}}

Har mine elskede hunkat Luna, som er blevet sterilliseret for lidt over 2 måneder siden.
Jeg har spurgt herinde engang før ang det.

Men hvor lang tid kan det tage at hun ikke tisser i vasketøjskurven mere ?
Selv om den er tom sidder hun sig til at tisse i den, og især når der er tøj i, som jeg syntes er ved at være lidt for ulækkert nu.

Og hvis jeg ligger min bademåtte derud, som var der før end hun kom, så kan den ligge der to-tre dage, og så tisser hun på den.

Det er "heldigvis" kun badeværelset hun gør det på.

Hun går i sin bakke og alt som hun skal ?!

Nogle der kunne hjælpe lidt til her, for syntes ærlig talt ikke det er særlig lækkert mere ..


Kommentarer på:  Tisseri på badeværelse
  • #1   28. sep 2011 Luk døren til badeværelset. Det gør jeg, for mine katte har også tisset i vasketøjet et par gange. Det kan være, at der lugter godt for katte på et badeværelse, og de så har lyst til at gøre det derude?

  • #4   28. sep 2011 Kattebakken står ude på badeværelset, så der kan jeg ikke lukke døren ud til.
    Jamen hun startede med at tisse der i, da hun kom i løbetid første gang, og så fik jeg hende sterilliseret, så nu gør hun det stadig..
    Jamen pt, så bliver den vasket i rengøringsmiddel, da jeg ikke lige har noget rodalon.

    Hvad kan have stresset hende ?
    Sq ikke rigtig mene der er noget ?

    Det med blusen hvor hun sover, det kan jeg ikke, da min hund bare ligger sig der, da katten sover over alt, der er ikke noget bestemt sted.

    Jeg har fået hende da hun har været 4-6 måneder, og hun har været sammen med forældre og en bror i den tid, så hun er ikke kommet for tidlig væk hjemmefra ihvertfald, og der har hun nemlig været renlig ..


  • #8   28. sep 2011 Katten har selv et kradsetræ, og hun sover ikke der , det er mere hvis hun skal holde udkig ud af vinduet, hun har også et lille kradsetræ på en reol, hvor hun kan være selv, der sover hun nogle gange men ikke så tit..

    Bademåtte er kommet væk, gider slet ikke bøvle med at ligge den der ud..

    Så må jeg prøve og købe en af tingene eller begge dele og prøve det..

    For er godt nok ved at være tosset over det..

    Og jeg ville meget gerne lukke hende ud, men tør simpelthen ikke da jeg bor så langt oppe, og jeg ved der er nogle hunde her der bestemt ikke kan med katte ..


Kommentér på:
Tisseri på badeværelse

Annonce