{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

godnat lille Chester {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev igår et indlæg om Chester de måske havde epilepsi.
Nu er min lille dreng væk.

Han havde i sidste uge et anfald og vi ringede til dyrlægen, som mente det var epilepsi. Hun vil dog gerne tjekke ham nærmere og vi fik derfor en tid til blodprøve m.m. tirsdag.
Min forlovede tog ham til dyrlægen om morgenen og da de kom hjem havde han det fint. De nussede og Chester var afslappet og rolig da han gik.
Kl.12 kunne jeg ikke koncentrere mig på arbejdet, det var som om der var noget jeg skulle uden at kunne huske hvad. Jeg besluttede derfor at tage hjem og arbejde.
Så kunne jeg vente på prøvesvarene sammen med Chester. Da jeg nåede ind i min opgang følte jeg at jeg skulle skynde mig og løb derfor op ad trappen til 4.sal. Åbnede hoveddøren, og Chester plejer altid at komme løbende og sige hej, men han kom ikke og så tænkte jeg bare...han er død.Jeg ved ikke hvorfor, han havde det fint da jeg tog afsted..det slog mig bare. Så jeg løb ind i stuen og ganske rigtigt..der lå min lille skat, ved siden af madskålen, med alle 4 ben lige ud i luften og tungen ud af munden, klemt fast mellem tæt sammenbidte tænder.
Han havde savlet voldsomt og øjnene var opspærret.
Han var kun lige blevet kold og jeg prøvede febrilsk at vække ham.
Jeg er helt knust nu.
Han havde det jo fint, jeg så ham aldrig være sløj, det var min forlovede der så det første anfald. Nu er han væk og jeg kan slet ikke forlige mig med tanken..græd hele den igår og har næsten ikke sovet i nat.
Jeg savner ham helt vildt, han var altid tæt på mig når jeg er hjemme, storspindende og nusse agtig. Nu er han væk og han er så savnet!

Dyrlægen forstod slet ikke hvad der var sket, hans tal så fine ud, og hans hjerte og lunger lød også normalt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godnat lille Chester
  • #1   28. sep 2011 Årh gud hvor forfærdeligt, det må være en af de mest frygtelige måder at finde sin lille skat på! smiley

Jeg sender dig en kæmper cyber trøste krammer og tænker på dig! smiley

R.I..P Chester

• #3   28. sep 2011 Jeg blev simpelthen så chokeret, og kunne først slet ikke forstå hvad det var jeg så. Jeg ruskede i ham og råbte af ham men han ville sku ikke vågne. vidste jo godt han var væk, jeg havde bare slet ikke set det komme..han havde ikke været sløj eller noget før, og det anfald han fik først så min kæreste men ikke jeg. så jeg troede han var frisk, og så døde han bare.

Tak for jeres medfølelse.

• #4   28. sep 2011 Da jeg var barn havdevi også en kat som fik nogle epilepsi lignede anfald. Vi sad med ham en hel nat, og tog ham til dyrlægen næste morgen. Han var dehydreret men andet kunne dyrlægerne ikke finde. De nærmest ikke troede på os. Så de beholdte ham dagen og natten over. Han døde desværre om natten.
    Da vi skulle se ham lå han også som om han lige havde var død efter et anfald.

Det lyder fuldstændig som din oplevelse med stakkels Chester.
    R.I.P Chester<3

• #5   28. sep 2011 hvor forfærdeligt....ligger med tårer i øjnene :o(

hvil i fred lille Chester...

poteklem herfra Fonzie og jeg

• #6   28. sep 2011 Det er jeg rigtig ked af at høre smiley
    Ne, det er forventeligt at dyrlægen ikke kan se noget på prøverne.
    Han har haft det godt til det sidste, du skriver jo selv, at han på intet tidspunkt var sløj. Det håber jeg er en lille trøst.

• #7   28. sep 2011 ej hvor er det forfærdeligt smiley
    Sov sødt lille Chester smiley
    Stort kram til din mor

• #8   28. sep 2011 Åh hvor trist, det gør mig ondt smiley
    Stort trøstekram til dig Nina.

Rip, Chester.

• #11   28. sep 2011 Det gør mig ondt at høre smiley Føler virkelig med dig smiley

Hvil i fred, smukke Chester og stort cyberkram til mor smiley

• #12   28. sep 2011 Åh nej dog! smiley Hvilken forfærdelig chokerende oplevelse.
    Det gør mig så inderligt ondt for dig, at du har mistet Chester. Du har min dybeste medfølelse.

• #13   28. sep 2011 Tusind tak allesammen, jeg er så småt ved at komme mig over chokket. Ryster ikke mere og tude ikk konstant. Jeg savner ham helt vildt, men som et par af jer peger på var han frisk og glad til det sidste og sådan vil vi vel alle gerne have det, fremfor lang tids sygdom. Jeg trøster mig ned at selvom det gør rigtig ondt på mig, så mærkede han nok ikke noget. Jeg lider, men hellere mig end ham.

Kommentér på:
godnat lille Chester

Annonce