godnat lille Chester {{forumTopicSubject}}
Jeg skrev igår et indlæg om Chester de måske havde epilepsi.
Nu er min lille dreng væk.
Han havde i sidste uge et anfald og vi ringede til dyrlægen, som mente det var epilepsi. Hun vil dog gerne tjekke ham nærmere og vi fik derfor en tid til blodprøve m.m. tirsdag.
Min forlovede tog ham til dyrlægen om morgenen og da de kom hjem havde han det fint. De nussede og Chester var afslappet og rolig da han gik.
Kl.12 kunne jeg ikke koncentrere mig på arbejdet, det var som om der var noget jeg skulle uden at kunne huske hvad. Jeg besluttede derfor at tage hjem og arbejde.
Så kunne jeg vente på prøvesvarene sammen med Chester. Da jeg nåede ind i min opgang følte jeg at jeg skulle skynde mig og løb derfor op ad trappen til 4.sal. Åbnede hoveddøren, og Chester plejer altid at komme løbende og sige hej, men han kom ikke og så tænkte jeg bare...han er død.Jeg ved ikke hvorfor, han havde det fint da jeg tog afsted..det slog mig bare. Så jeg løb ind i stuen og ganske rigtigt..der lå min lille skat, ved siden af madskålen, med alle 4 ben lige ud i luften og tungen ud af munden, klemt fast mellem tæt sammenbidte tænder.
Han havde savlet voldsomt og øjnene var opspærret.
Han var kun lige blevet kold og jeg prøvede febrilsk at vække ham.
Jeg er helt knust nu.
Han havde det jo fint, jeg så ham aldrig være sløj, det var min forlovede der så det første anfald. Nu er han væk og jeg kan slet ikke forlige mig med tanken..græd hele den igår og har næsten ikke sovet i nat.
Jeg savner ham helt vildt, han var altid tæt på mig når jeg er hjemme, storspindende og nusse agtig. Nu er han væk og han er så savnet!
Dyrlægen forstod slet ikke hvad der var sket, hans tal så fine ud, og hans hjerte og lunger lød også normalt.
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 117
Jeg sender dig en kæmper cyber trøste krammer og tænker på dig!
R.I..P Chester
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Tak for jeres medfølelse.
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 85
Da vi skulle se ham lå han også som om han lige havde var død efter et anfald.
Det lyder fuldstændig som din oplevelse med stakkels Chester.
R.I.P Chester<3
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
hvil i fred lille Chester...
poteklem herfra Fonzie og jeg
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Ne, det er forventeligt at dyrlægen ikke kan se noget på prøverne.
Han har haft det godt til det sidste, du skriver jo selv, at han på intet tidspunkt var sløj. Det håber jeg er en lille trøst.
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
Sov sødt lille Chester
Stort kram til din mor
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Stort trøstekram til dig Nina.
Rip, Chester.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Hvil i fred, smukke Chester og stort cyberkram til mor
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Det gør mig så inderligt ondt for dig, at du har mistet Chester. Du har min dybeste medfølelse.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
godnat lille Chester