{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

sutteri? {{forumTopicSubject}}

Hej er der andre der har oplevet at deres katte har en stor sutte trang? Felix sutter utrolig meget og han kommer listende ind i sengen til mig om natten og sutter på min pyjamas trøje og hvis jeg ingen har på blir han sur og skubber til mig.. han ælter og sutter helt vildt og spinder utrolig meget.. har snakket lidt med en veninde om det kunne være fordi han kom for tidligt fra hans mor.. fik ham som 8 uger gammel.. han er min første kat så vidste ik noget om hvor gamle de måtte være og hende jeg fik ham af havde selv 5 katte så troede hun havde forstand på det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sutteri?
  • #1   10. mar 2006 Når en killing bliver taget fra moderen før den er 12 uger gammel, så kan den finde på at gå og sutte på ting.. Den kan også finde på at ramme ved siden af bakken når det er.. Det er typiske tegn når de er blevet taget for tidligt fra moderen.. Så det er grunden til hvorfor Felix gør som han gør..

• #2   10. mar 2006 Hvor gammel er han nu? det bliver nemlig hurtigt til en dårlig vane også.. Hvor behovet for det kun er der fordi han er vant til det.. Så hvis du prøver at fjerne ham, eller fjerne det han sutter på når det er, så kan du måske vænne ham af med det igen.. Men det kan godt tage lang tid, så hav tålmodighed smiley

• #3   10. mar 2006 Han fylder 3 d.1 august.. prøver på at fjerne ham men han gør det når jeg sover så.. han blir meget ked af det når jeg fjerner ham og piver helt vildt..

• #4   10. mar 2006 i starten da jeg fik ham kunne han ik gøre sig selv rent men det lærte han ved at mig eller min mor vaskede ham med en våd klud når han havde været i bakken så opdagede han at der skulle vand til

• #5   10. mar 2006 Jaaa.. Hvis han er så gammel, så er det blevet til en dårlig vane.. Det er selvfølgelig svært når du sover.. Men han må bare ikke blive opmundret til det.. Altså man må ikke nusse ham i mens eller snakke med ham i mens, for så vil han jo tro det er helt ok, og det er det jo et eller andet sted ikke.. Hvis han sutter på noget stof som er lidt mere kraftigt i stoffet (ru) så kan han blive helt hårløs på hagen..Og det er ikke noget kønt syn..

Smutter i seng, men kigger i din tråd igen i morgen smiley

• #6   10. mar 2006 Tak for rådene.. sov godt herfra

• #7   10. mar 2006 Hejsa min blob har også en stor sutte mani jeg fik ham hjem da han var 3 uger han er fundet alene på en græsplæne og nu har han fået den ide at min den ene tæve er hans mor og han sutter tit på hende og man kan se at de begge 2 nyder det men hvad man skal gøre ved det ved jeg nu ikke

• #8   10. mar 2006 Jeg havde sammeproblem da jeg fik mine katte!
    Eller det vil sige det var kun Felix der gjorde det...fik også mine da de var 8 uger(moderen kunne ikke overskue det mere og skuppede dem væk hele tiden)
    Felix havde specielt et flice tæppe i vores sofa som han var vild med! I starten undrede vi os og sys måske egenligt det var lidt sødt....men efterhånden som han er blevet større så vi det som et problem og smed ganske enkelt tæppet ud! Han har ikke haft trangen til at gøre det på andet siden, så det var nok det der skulle til! Håber du kan opnå et godt resultat med din også :o)

knus

• #9   11. mar 2006 Irene.. det er godt at du fik din felix vænnet fra det sutteri men det er lidt svært at smide mig selv ud da det er mig han sutter på når jeg sover.. *Gg* har prøvet at lukke ham ude af soveværelset osv.. men intet hjælper.. han åbner selv døren ellers osse skriger han helt vildt og flår døren..

• #10   11. mar 2006 ja....men kan du ikke bare prøve at sprøjte noget af det der "gå-væk-kat" på din pyjamastrøje så???

• #11   11. mar 2006 irene.. har prøvet.. er som om det bare tiltrækker ham mere.. osse når jeg sprøjter det på den væg han flænser i

• #12   11. mar 2006 hmmm...det har jeg da godt nok aldrig hørt/set før...mine to FLYGTER bare ved synet af sprayflasken...he he he! Ja så må jeg indrømme at jeg er løbet tør for ideer...beklager :o)

Kommentér på:
sutteri?

Annonce