1.868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Øv.. Kat har tisset på mit nye gulvtæppe :( Øv.. Kat har tisset på mit nye gulvtæppe :(

Jeg har næsten lige fået lagt væg-til-væg gulvtæppe på mit værelse og det var lige præcis det her problem jeg ville undgå..

For nu ser det ud til at en af mine katte lige har haft sig et uheld på mit værelse smiley
Man kan ikke lugte det på afstand men jeg fandt ud af det fordi Mellemmis i nogle dage har gået og rullet sig et bestemt sted på mit tæppe og så måtte jeg altså lige lugte og se hvad der var så spændene - Det er så tis smiley
Det har været der et par dage, da det først er i dag jeg prøvede at lugte til det. Der er ikke vådt og man kan heldigvis ikke se det men hvad gør jeg?

Skal mit helt nye gulvtæppe skiftes eller hvad gør man?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv.. Kat har tisset på mit nye gulvtæppe :(
  • #2   23. okt 2011 Tak for råddet smiley

• #3   23. okt 2011 Afliv simpelthen missen.... Ej,en gang vask i rodalon skulle afhjælpe som rødemissen skriver

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #4   23. okt 2011 Men pas på for rodalon er meget gifitg for katte, så du skal vaske det bagefter med vand mange gange til rodalonen er væk. smiley

• #5   24. okt 2011 Til et gulvtæppe er Urine-Off måske en meget god løsning?
    Jeg SVÆRGER til Rodalon, når det er ting, der kan decideret vaskes. Så lægges de først i blød i Rodalon og vaskes derefter alm.
    Men et gulvtæppe kan jo ikke vaskes bagefter, højst dubbes op. Og Urine-Off plejer netop at være godt i sådan nogle situationer. Spray på og lad det blot sidde. Eller det var måske værd at prøve at spraye på og dubbe op, spraye på og dubbe op osv., og så i sidste omgang lade det sidde. Pointen ved Urine-Off er, at det ikke er *vigtigt* at få det op, det er helt ugiftigt (så det skulle kun være for at få lidt urinhejs dubbet med op) - det virker netop ved at blive siddende.

En helt anden ting er så, at jeg personligt har nul-tolerence og smider alt ud, der ikke kan vaskes - eller som ikke bliver helt rent/lugtfrit. Men nogle er rigtig begejstrerede for Urine-Off.

Kommentér på:
Øv.. Kat har tisset på mit nye gulvtæppe :(

Annonce