{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Camilla N
Camilla N
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26

Hjælp til klatre ide {{forumTopicSubject}}

Hej ja som overskriften lyder ønsker jeg at høre om evt ideer om
Klatre muligheder min kat har fundet ud af den kan hoppe op på mit gaderobeskab og han nyder udsynet derfra men ulempen er at mit garderobe skab er helt nyt og han kan kun komme der op ved at trække sig op i toppen da han ik kan hoppe højere smiley har i evt en ide til hvordan man kan løse det ? Kan man evt sætte sådan et panel Kradsebræt på toppen på det hjørne han trækker sig op og kan man sætte det fast uden at ødelægge skabet smiley håber nogen kan hjælpe da han gerne må være der oppe da jeg kan se han nyder det sindsyg meget men vil gerne bevar mit nye garderobe skab smiley håbe på gode råd Mvh Camilla smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til klatre ide
  • #1   26. okt 2011 Du kunne sætte nogle hylder op på væggen, som han kan bruge som trappe.
    Jeg kan ikke umiddelbart se en løsning på, hvordan du kan undgå at skulle sætte et par skuer i skabet for at få noget sat fast på det. Men måske en anden har et bud:)

• #3   27. okt 2011 du kan enten sætte nogle hylder, eller hængekøjer op på væggen, som en slags trappe, eller også kan jeg anbefale et galoptræ, med en hylde.

• #5   27. okt 2011 jeg er altid nysgerrig, noget jeg også har til fælles med katte,så dem vil jeg gerne se.

• Camilla N
    Camilla N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #6   27. okt 2011 Ja havde godt tænkt på de der hængekøje hylder men har bare nogle rigtig dumme vægge som ik er gode til hylder smiley har Haft 2 hylde ro stuen til ham som trappe men da han hoppede rundt på dem så rev skruer og ravpluks sig fri smiley men ja du må meget gerne lige melde tilbage når der billeder vil meget gerne se det smiley har dog lige købt sådan et gulv til loft til ham og han har brugt det flittigt og var glad for det og det har an sikkert os trænet på så nu kan han hoppe op på toppen af skabet der ingen tvivl han nyder det mere end noget andet og vil gerne ha han er der oppe men synes bare det så surt at få ødelagt toppen/kanten af sit nye skab til mange penge hvis nu man kun finde en løsning. Altså hvis nogen vidste om
    Man kunne købe en form
    For trappe eller ligne man bare lige ku stille op af eller slags "klartrenet" hehe men skriv endelig når der billeder vil meget gerne se det smiley

• #7   27. okt 2011 Jeg har lige siddet og set "You must love cats" på Animal planet. Der var en mand, der havde gjort det til sin levevej at lave klatremiljøer af træer fra naturen. Men det der er værd at bide mærke i, er at træet SKAL koges/varmebehandles for at man ikke få mug og svamp ind i huset. Disse svampe og mug, er skadelige for både de menneskelige og kattenes luftveje.

• #9   28. okt 2011 Der kan stadig være sporer i, det var det de fortalte.

• #12   28. okt 2011 Vi er helt enige i at det var smart og lækre ting og jeg har da overtalt min søn til at lave noget lignende når mine katte snart får indhegnet have. Selv om de selvfølgelig får de træer der står. De skal bare holde sig af mit ferskentræ ;o)

• #14   28. okt 2011 Jo jeg har tænkt på noget i den stil også med de nye blommetræer jeg skal have. Problemet er bare at når min race sætter sig noget for, skal de som regel nok løse "problemet". Jeg kommer nok til at erkende, igen, at de vinder, hvis de kaster deres kærlighed på nettop det træ.

Kommentér på:
Hjælp til klatre ide

Annonce