{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lære kat at spise vådfoder?
  • #1   27. okt 2011 Hej Didde

    Har du prøvet at give dem mousse i stedet? smiley


  • #2   27. okt 2011 Mener jeg en enkelt gang har prøvet noget der hedder gourmet smiley

  • #3   27. okt 2011 Men der havde vi kun en kat, så ved ikke om den anden kat vil spise det, men han er også meget svær at få vådfoder i

  • #4   27. okt 2011 Har du prøvet at give vådfoder i paté-varianter? Det synes vores kræsen-pind er mere spændende

  • #5   27. okt 2011 thilde - hvilken mærke bruger du ?

    Syntes jeg har prøvet så meget forskelligt


  • #6   27. okt 2011 Mine katte er også lidt kræsne med det billige vådfoder, det gider de ikke. og slet ikke det på konserves.
    Den billige paté spiser de, men de er klart tilhængere af Royal Canins vådfoder poser! De fås ofte på tilbud, så de ikke er meget dyrere end det billige. Så synes det er værd at købe stort ind når man kan få 2 kasser for ens pris eks. smiley


  • #7   27. okt 2011 Har prøvet Lux fra Aldi - paté varienterne bl.a. den blå med fisk.
    Nu bruger vi de små guld bakker fra Rema1000 - og uanset hvad det er med, er det som paté og ikke kød stykker.

    Men jeg bliver nødt til at skifte variant hver anden uge og så cirkulere rundt mellem dem, ellers mister de herrens interesse.


  • #8   27. okt 2011 har prøvet lux, rc og remas.

  • #9   27. okt 2011 Har du prøvet torskerogn, tun, A38, æggeblomme (1 gang ugentligt), råt eller tilberedt kød, daggamle kyllinger?

  • #10   27. okt 2011 jeg har prøvet råt + kogt kylling og tun på dåse.

  • #11   27. okt 2011 Hvis der virkelig ikke er noget at gøre, er der jo ikke noget at gøre. Husk på, at lidt er bedre end ingenting. Herhjemme bliver vådmad skålen heller ikke tømt. Så må du bare sørge for de får nok væske igennem vandskålene eller en vandfontæne.

  • #13   28. okt 2011 Vores kat var heller ikke vandt til at få vådfoder hver dag, ds hun flyttede ind her. Og det krævede noget overtalelse at få hende til at spise det. Jeg har ligget nede på gulvet og pillet i maden, og det fik hende da til at vise lidt interesse. Men det var først da jeg købte fra Porta 21, at hun virkelig er blevet vild efter det. Nu kommer hun drønende ud i køkkenet hver gang vi går derud, for mon ikke det var ved at være mad tid:) og jeg forstår hende egentlig godt.. Vi startede ud med vådt fra Real Nature, som skulle være udemærket. Men SÅ appetitligt så det virkelig heller ikke ud, og lignede faktisk ikke noget.. Bare en gang snask.. Men porta 21 ligner det det er. I dette tilfælde tun med rejer. Man kan se kødet, og det dufter af rigtig tun, og det smager sikkert også udemærket. Jeg ville godt turde smage på det, hvilket jeg ikke kan sige om meget andet kattefoder. Så måske du bare skal prøve lidt mere forskelligt af, og se hvad din kat gerne vil have.

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #14   28. okt 2011 Didde har du prøvet vådfoderet Porta 21 til kattene, det er mums for de fleste katte? smiley

  • #15   28. okt 2011 Har ikke prøvet porta 21, men meget andet ser os ser spiseligt ud,

    Janne - kan jeg købe en enkelt dåse af dig måske?


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #16   28. okt 2011 Jeg har desværre kun 3 dåser tilbage. det er hvad mine 5 katte spiser på 1 gang. Jeg skal også til at have bestilt mere porta 21 inden længe. Men prøv selv at bestille nogle dåser, når du evn. skal have grus og tørfoder, så spare du portoen end hvis du kun bestilte 2 dåser Porta 21 allene smiley

Kommentér på:
Lære kat at spise vådfoder?

Annonce