Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte og agurk mu vil jeg vide det
  • #1   29. okt 2011 Min søsters kat eeeelsker også agurk! Det er hans foretrukne. Mine forældres kats livret er grønne bønner :S Og troede derfor a det var normalt, men her i huset tilfredsstiller det ikke herren.

Så jeg er skam ligeså nysgerrig som dig!

• #2   29. okt 2011 Agurken kunne jeg forestille mig var væske? Måske... Jeg har ikk forstand på det.

• #3   29. okt 2011 Umiddelbart ville jeg også tro at det var væsken der tiltrak dem så meget.
    Men det lyder som en god sund snack for dem der kan underholde dem noget tid også...

• #5   30. okt 2011 Jeg ville også meget gerne vide det Torben, men noget endegyldigt svar får vi sikkert først, når katte for lært at tale som os smiley

Indtil dá må vi nok nøjes med at konstatere, at katte har de mærkeligste livretter.
    Nogle af mine elsker også agurk (uden skræl), andre majs, rå kartoffelskræller, rugbrød, melon, syltetøj, kakaomælk og meget mere.

Min nu afdøde kat Yakari spiste tilmed appelsin og DET var mærkeligt, eftersom katte normalt hader bare lugten af det.

• #6   30. okt 2011 Vores kat Heino han elsker vores rotte foder:-) Men han er heller ikke helt normal:-)

• #8   30. okt 2011 Pelle ELSKER honningmelon smiley

• #9   30. okt 2011 Sys det er mega underligt for min kat kan også lide bønner og agurk
    Og den bliver helt vild og snakker eller nærmest råber når den kan lugte dem smiley

• #10   3. nov 2011 Min hankat er helt vild med grønne æbler, ikke røde men grønne !! han står og savler når jeg spiser et og er ved at hugge det ud af hånden på mig hvis jeg sidder i sofaen og spiser det ! meget underligt

• Trine H
    Trine H Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #11   7. feb 2013 Lige til dem som IKKE ved det .. KATTE OG HUNDE KAN DØ AF CHOKOLADE/KAKAO... der er et stof i det som de ik kan udskille fra kroppen som er lige som gift.. de dør af "små" mængder ikke et lille slik men pas på er mit råd..
    min han kat spiser alle grøntsager vi har haft inden for dørene.. og mange frugter DOG IK VINDRUER de er også giftige for den og dette er varierende fra en rosin/drue til flere..

Kommentér på:
katte og agurk mu vil jeg vide det

Annonce