{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte og deres underlige madvaner...
  • #1   20. feb 2009 Tørre blade! Det er bare alletiders bytte fra altanan som så bliver slæbt med ind på deres plads og spist. Så har anskaffet mig en pose med gamle blade hjemme fra mine forældres have de kan hygge sig med engang imellem.

  • #2   20. feb 2009 Min Mitte er vild med kartofler, dem kan jeg næsten ikke have for mig selv smiley

  • #3   20. feb 2009 Min den ene elsker bare popcorn smiley Det er helt farligt, at give hende et lille stykke for hun holder aldrig op igen.. hehe smiley Men så kan de til gengæld hverken li kyllingekød eller leverpostej.. hæhæ smiley De er lidt underlige nogen gange smiley

  • #4   20. feb 2009 Hehe, vi kan godt komme hjem fra arbejde og så er bananerne forsvundet på mystisk vis fra køkkenbordet *GG*

    Så kan vi finde dem ret så sønderrevne rundt i huset heh


  • #5   20. feb 2009 chester elsker: theposer og pastaskruer

    Gwen: elsker ost, ALT OST. og æblejuice

    Balder: spiser hår..totalt klamt men der er intet bedre end at gå og finde nullermænd han kan æde. og så chips.


  • #6   20. feb 2009 Nina: når vi nu snakker om hår..hvis jeg ikke sættet proppen i badekaret fisker kattene håret op af hullet og tygger på det...fy. Samme med håndvasken på badeværelset. Trykker jeg ikke tingesten i bund fisker de den op og slikker den ren. Er vel let rengøring fra min side smiley men det er sku da klamt

  • #7   20. feb 2009 hehe..det med at lade ting ligge fremme.....-chester han stjæler mine p-piller hver eneste dag, har fundet dem i vådfoderet, i vandet i hans hule, under gulvtæppet ved kradsetræet, under min dyne, sågar i kattebakken en enkelt gang. utroligt! de har nogle sære flip.

    Gwen stjæler vatpinde. selvom jeg ikke har brugt nogen i lang tid, løber hun pludselig rundt med en i munden..aner ikke hvor hun får dem fra :-0


  • #8   20. feb 2009 Det der med vatpinde, gør min Lucki også.. og jeg kan simpelthen ikke finde den, når hun ikke leger med den smiley
    Mine hår elastikker, er også på mystisk vis forsvundet... hmm.. og det er endelig ret træls om morgenen, når man regner med at de ligger på håndvasken eller vaskemaskinen smiley
    Og Lucki stjæler røde kapsler fra sodavand smiley Hæhæ.. man kan næsten se det på hende, hvis man ligger en kapsel på glasbordet, og hun så kan sidde neden under og kigge på den, og vupti så kommer poten lige og river den ned fra bordet og væk er den.. hehe smiley


  • #9   20. feb 2009 Barkstykkerne i orchide potten ligge spredt ud over hele hytten. Ikke at Emma bare fisker én ud og leger med den...nej sidder ved siden af og piller dem alle ud en efter en, smider dem ned på gulvet kigger ned som om hun tænker "HAH det var sjovt!" og finder et nyt stykke.

  • #10   20. feb 2009 ..hurra for mine stave-evner!

  • #11   20. feb 2009 hæhæ smiley Det er nogen sjove vaner de får smiley Den sorte jeg har kan heller ikke se en avis/blad uden hun skal ligge oven på det (mens vi læser det tit) ellers flænser hun det fuldstændigt, så der er papir over hele lejligheden smiley

  • #12   20. feb 2009 Min salig Paulus elskede bananer og ostepops.

    Jeg synes ikke Medea eller Valentin har nogle underlige ting, de elsker at spise.
    Valentin elsker rejer og Medea er ikke særlig interesseret i mad..
    Til gengæld elsker hun også at lege med vatpinde, og hun gemmer dem oppe under dørtrinnet på badeværelset. Der er en fordybning hun skubber dem ind i, så jeg ikke kan få dem ud igen. Virkelig irriterende!



  • #13   20. feb 2009 Mille: haha.. ja, det må da godt nok være irriterende smiley Så nyder jeg godt nok at jeg finder små "lager-rum" når jeg kravler på alle 4 rundt omkring i lejligheden smiley

  • #14   20. feb 2009 Dorthe: Det er det, for de er ikke til at få ud - aner ikke hvordan hun får dem skubbet så langt ind. Jeg opdagede det, fordi der en dag stak en halvt ud, og så så jeg at der lå en hel masse derinde, som ikke kunne komme ud.

    Så dem som kommer til at få lejligheden efter os, får i hvert fald lidt ekstra "gaver" med i købet. Og nogle af dem hun har leget med, har været brugt, så det gør det bare endnu mere "hyggeligt" smiley

    Skøre katte!


  • #15   20. feb 2009 jamen det er mystisk hvordan de gør det.. smiley Jeg har prøvet at udspionerer mine katte, når jeg syntes der sker underlige ting, men det er som om de ved jeg kigger på dem, og så er de jo de rene engle når jeg står der.. hæhæ smiley

  • #16   20. feb 2009 Mille gakker helt ud hvis jeg spiser lakrids is og rejer selvfølgelig! smiley Men Marius gider kun havregrød, vi har prøvet mange ting med dem begge, men de er ikke rigtig sådan nogel madører nogle af dem!

  • #17   20. feb 2009 ud over alt slags fisk, ´kan carlo også godt lide salami, og walther kan godt lide leverpostej.

    Og ja mine stueplanter får sig også en tur nu og da ... smiley


  • #18   20. feb 2009 haha...sjovt at læs om.. pierre han elsker majs og tomat fra makrel i tomat smiley jeg kan ikke åbne en dåse uden han hører det

  • #19   20. feb 2009 Jeg tror faktisk Sylvester kunne æde alt.. Han er vild med galia melon agurk spaghetti you name it..!!! Han hyler nærmest hvis han ikke kan få lov til at smage.. Han er en madgris!! Det skal siges han er en killing på 4,3kg og han er kun 4 måneder..

  • #20   20. feb 2009 ( * Smiler *)
    Perle Æder også alt fra tomat agurk salatblad og chips* Ost osv* Hun er bestemt ikke kræsen* og det synes jeg er dejligt * :o))
    Men hvor er det faktisk sjovt At de kan lide det :o))


  • #21   21. feb 2009 Baler er helt vild med de der mine magoritter, ved ikke lige hvad de hedder, men dem der altid er i græsplænerne....

    Også er han helt vild med majs... smiley



  • #22   21. feb 2009 Freja er mest til frugt, mens Pejk spiser næsten alt, kødsovs, kage, spejepølse, chips, ovnkartofter, fedt fra stegepanden, brød, rosiner, nutella. De er begge vilde med mine blomster og grønne planter.

Kommentér på:
Katte og deres underlige madvaner...

Annonce