1.001 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

er deres katte fotogen? er deres katte fotogen?

hvordan er det at tage billeder af jeres katte?

her er det både og

Cinnamon ELSKER at man tager billeder - gerne jo flere jo bedre

kida HADER det simpelhen. skal jeg bruge et, så ender jeg somregle med at tage 10-15 stykker, som bare kan slettes

Kalle er også rimelig god til at få taget billeder

resten af flokken er sådan rimelige...

hvad med jeres?

dette af kida skulle jeg bruge til tidligere ejere. her tog jeg det vel 12 gang som måtte slettes

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er deres katte fotogen?
  • #1   18. maj 2018 og så har jeg cinnamon som bare er den totalt modsætning

profilbillede
  • #2   18. maj 2018 Haha, med mine to er det super nemt med Akio men Luna er rigtig svær smiley

profilbillede
  • #3   18. maj 2018 jeg har lagt en video med cinnamon ind her til aften. her kan man se hvor selvglad han endelig er smiley og snaksaglig

• #4   18. maj 2018 Tarzan han er vildt fotogen! Han poserer gerne og er jo bare super smuk!

profilbillede
  • #5   18. maj 2018 det er bare så dejlig når de gerne vil være med
    på internattet syntes jeg at det var nemmere til tidere. tog billeder til vores medlemsblade og vores julekalender.
    men mine egne tjaa er en helt anden sag

• #6   18. maj 2018 Lucas er komplet umulig - med mindre at det er i en komisk situation - sidde i en madskål eks.
    Han kommer ganske enkelt hen til mobilen - han elsker telefoner der ringer.....
    Freddie skal som regel ligge vaske sig midt under et fotoshoot….
    Elvis? Han er konsekvent. Kan han se at jeg kigger på ham, ja så kommer han da smiley

• #7   19. maj 2018 Mine kan ikke lide at tlf peger mod dem og lukker øjnene. Har lige indset at det da sikkert er fordi jeg har et blankt cover på og at de dermed kommer til at se sig selv i øjnene...... Jeg må prøve at afmontere cover eller pakke det lidt ind næste gang!

• #8   19. maj 2018 Begge mine er både og. Jeg skal helst tage billeder uden de opdager det. Hvis Smilla ser jeg tager telefon eller kamera frem så bliver hun da sååå nysgerrig og skal se nærmere på det, og ja så er det fotomoment ligesom overstået smiley
    Tøsen ja når hun ligger/ sidder i en sød sjov situation og man så rører på sig for at række ud efter telefon/kamera så skal hun jo lige se hvad jeg laver og så var øjeblikket jo overstået.
    Men andre gange så Gør de sig sååå dejlige og så er det rimeligt nemt, men det er sjældent det sker smiley

• #9   19. maj 2018 Sidste uge vandt jeg en gavekurv i en konkurrence på FB og i dag har jeg så hentet den.
    Smilla syntes den var meget interessant. Hun ved ellers godt at man ikke går op på reolen.... Meeen det var såååå spændende smiley :D smiley
    Så lidt fotogen er hun, men igen billedet skal tages uden hun opdager det smiley

profilbillede
  • #10   19. maj 2018 ja det er nemmest hvis de ikke opdager det smiley

• #11   19. maj 2018 Mine noget forskellige på det punkt smiley

Lilla er rigtigt flink til at sidde/ligge stille og kigge på kameraet smiley
    Trold gider som regel ikke, han kigger ofte væk når vil tage billeder af ham, men det lykkedes da en gang i mellem smiley

Når de sidder sammen er det meget svært at få et billede hvor de begge kigger ind i linsen, tror endnu ikke det lykkedes for mig at få så dan et billede.
    Eksempel vedhæftet, få sekunder før det blev taget kiggede de pænt på mig og kameraet, men nej væggen og gulvet var pludselige meget interessant da jeg fik trykket smiley

profilbillede
  • #12   19. maj 2018 kendet det godt

profilbillede
Kommentér på:
er deres katte fotogen?

Annonce