{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

tania h
tania h
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99

Underlig opførsel {{forumTopicSubject}}

kirir er begyndt og opføre sig lidt mærkeligt.
Hun har killinger lige nu(de er 8 uger) og fravænningen er igang,hun dier ikke meget mere.
Hun har den sidste uge/halvanden opført sig anderledes med en meget højlydt kalden/jamren præcis som en hunkat i løb,men hun er på p-piller og teer sig heller ikke som en kat i løn...altså,hun er ikke mere kælen end normalt og vender slet ikke halen til siden som normalt når hun har været i løb..
Hun har udset sig en lille plysbold som hun bærer rundt på konstant og gemmer den alle mulige steder.. Hvis vi lige opdager hende med bolden gemmer hun sig nærmest som var det en fangst hun havde i munden.. Hun kalder også når hun går gunst med den i munden..
Når killingerne er inde i "Legestuen" går hun også rundt og kalder meget højlydt,men hvis de så er rundt omkring i hele lejligheden så er det som om hun bliver lidt stresset over det også..
Forstår hende virkelig ikke...?
Hvad kan det være??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig opførsel
  • tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

#1   1. nov 2011 Gunst=rundt

• #2   1. nov 2011 Tror du ikke bare at hun snakker med sine killinger? Altså hvis de f.eks er løbet lidt for langt væk fra hende. Det med at bære rundt på bolden er vist ret normalt. Det har jeg i hvert fald tit hørt om, fra andre med killinger. Hun kan vel ikke være gravid igen vel? Det er nemlig meget normalt at gravide katte slæber rundt på bolde, strømper og lign....:-)

• tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

#3   1. nov 2011 Det er en rigtig kraftig kalden og som om hun leder efter noget.. Er lidt svært og forklare... Hun gør det også selvom de små er i legerummet hvor hun har fri adgang til,og gør det også hvis hun ligger inde ved dem.
    Hun er 100% indekat så ingen fare for flere killinger(-;
    Det ser så sjovt ud når hun fiser rundt med den bold i munden.

• #5   1. nov 2011 Felis> Ja, det lyder meget rigtigt. Havde man været en hårdkogt katteejer, så satte man en lille mus løs, he he. Skal lige understrege at det er ment som gas;-)

• #6   1. nov 2011 Ja som felis siger smiley

Min bedstemors katte gør det med et rigtigt bytte og levene :-S hehe så når de har killinger kommer mormis med en levene fugl eller mus så killingerne kan lærer at jage smiley

Min kat brugte legetøj da hun ikk har mulighed for at fange levene dyr. smiley

• #7   2. nov 2011 Min nu gamle og forlængst neutraliserede hunkat på 14 år og husets matriark Inka, gør det samme. Hun har gjort det, siden hun blev voksen.

Hver aften går hun rundt med enten en piberenser eller et tøjdyr i munden og kalder os alle sammen til spisetid med en stemme, der kunne gøre en løve misundelig. Først når jeg kalder højt på hende og roser hendes fine "bytte", holder hun op.

Og jo, mine katte har fri adgang til en stor, indhegnet have og snupper også en fugl og en mus af og til, men Inka gør det altså kun med tøjmus.

Kommentér på:
Underlig opførsel

Annonce