Underlig opførsel {{forumTopicSubject}}
kirir er begyndt og opføre sig lidt mærkeligt.
Hun har killinger lige nu(de er 8 uger) og fravænningen er igang,hun dier ikke meget mere.
Hun har den sidste uge/halvanden opført sig anderledes med en meget højlydt kalden/jamren præcis som en hunkat i løb,men hun er på p-piller og teer sig heller ikke som en kat i løn...altså,hun er ikke mere kælen end normalt og vender slet ikke halen til siden som normalt når hun har været i løb..
Hun har udset sig en lille plysbold som hun bærer rundt på konstant og gemmer den alle mulige steder.. Hvis vi lige opdager hende med bolden gemmer hun sig nærmest som var det en fangst hun havde i munden.. Hun kalder også når hun går gunst med den i munden..
Når killingerne er inde i "Legestuen" går hun også rundt og kalder meget højlydt,men hvis de så er rundt omkring i hele lejligheden så er det som om hun bliver lidt stresset over det også..
Forstår hende virkelig ikke...?
Hvad kan det være??
jun 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
jun 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
Hun er 100% indekat så ingen fare for flere killinger(-;
Det ser så sjovt ud når hun fiser rundt med den bold i munden.
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 43 Svar: 663
Min bedstemors katte gør det med et rigtigt bytte og levene :-S hehe så når de har killinger kommer mormis med en levene fugl eller mus så killingerne kan lærer at jage
Min kat brugte legetøj da hun ikk har mulighed for at fange levene dyr.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Hver aften går hun rundt med enten en piberenser eller et tøjdyr i munden og kalder os alle sammen til spisetid med en stemme, der kunne gøre en løve misundelig. Først når jeg kalder højt på hende og roser hendes fine "bytte", holder hun op.
Og jo, mine katte har fri adgang til en stor, indhegnet have og snupper også en fugl og en mus af og til, men Inka gør det altså kun med tøjmus.
Underlig opførsel