{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.732 visninger | Oprettet:

Hjælp med at bygge kattevoliere... {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen... Jeg går med nogle planer om at bygge en rigtig fin kattevoliere her til foråret.. Men så kommer mit spørgsmål... Hvor store skal de være og hvad skal bruges af materialer for at bygge en fin kattevoliere... Er der nogle som har en slags byggeplan over en kattevoliere.... Håber i kan hjælpe mig på vej med kattevoliere projektet.. God aften til alle... Hilsen maria.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med at bygge kattevoliere...
  • #1   5. nov 2011 Hej Maria

    Synes det er en super idé med den kattevoliere, men hvor stor skal den være ?

    Hvis muligt, så kan jeg klart anbefale en lign. løsning som den jeg har lavet (link står i bunden) For der kan vi være ude og hygge og grille sammen med vores missere, og uanset hvor glad en kat er for deres voliere, så er de endnu mere glade hvis du også er der ude og kan hygge dig med dem smiley
    Super hyggeligt sådan en sommer aften at sidde derude med et par stearinlys, eller se lidt tv derude (har et tv stående derude hele sommerhalvåret)

    Men det er selvfølgelig forskelligt hvad folk har lyst til.
    Hvis du skriver hvor stor den skal være, så kan det ske jeg har en tegning liggende eller lign. hjælp smiley
    Det gitter jeg har brugt er rionet med 50x50mm masker jeg synes selv at det får det til at virke mere åbent.

    http://www.kattegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=12455


Kommentér på:
Hjælp med at bygge kattevoliere...

Annonce