9.924 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Milbemax vet Milbemax vet

Bare lige et hurtigt spørgsmål. Hvad giver i for en pille? Altså én ormekur. Kan se at der er meget forskellige priser rundt om i landet og så blev jeg da lige lidt nysgerrig:-) Jeg har selv lige købt to piller til 105 kr. for dem begge. Men har set andre skrive at de giver helt op til 200 kr. pr.pille!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Milbemax vet
  • #1   6. nov 2011 Dyrlægen har ret tl at tage et receptgebyr

• #2   6. nov 2011 Ja, men 200 kr. pr. pille, når jeg kan købe dem til 52,50. Det er noget af et gebyr. Og min dyrlæge har uden tvivl også et gebyr. Hun er absolut ikke billig:-)

• #4   6. nov 2011 Det er ikke uden gebyr. Men bare med et lille gebyr, hvilket undrer mig, for min dyrlæge er meget dyr med alt andet. Men ikke lige med ormekure. Det var så til katte mellem 1 og 3 kg. og er klar over at der selvfølgelig er forskel på priserne alt efter hvor stor katten er. Fandt lige nogle priser på dem her:

http://www.medicinpriser.dk/Default.aspx?id=15&vnr=128552

Der er prisen pr. stk. 46,17 kr. Og det er hvis dyrlægen køber en pakke med 20 stk. De fåes også i 50 stk. og der er stk. prisen et par kroner lavere.

Men syntes nu stadig at 200 kr. er mange penge for én ormekur. Læste det på en annonce herinde, hvor opdrætter skrev ,,vidste du at det koster 200 kr. for en ormekur''. Om det er hende der husker forkert, skal jeg ikke kunne sige. Men syntes at det er en meget stor forskel, hvis nogle virkelig giver 200 kr. for én kur:-S Når jeg kun giver 52,50. Og det er uden nogen form for rabat

• #5   6. nov 2011 Felis> Hvis du har givet 445 kr. alene for pillerne, uden gebyr, så har de da også noget af en avance. Det er 74 kr. pr. pille (stadig uden gebyr) og deres indkøbspris er 46,17 kr. Skal ikke kunne sige om priserne var højere for 4,5 år siden, men det tvivler jeg da på:-) Jeg undres:-/

• #6   7. nov 2011 Jeg giver 80 kr pr. pille

• #7   7. nov 2011 Okay. De piller jeg købte var til små katte og killinger, så de er lidt billigere end dem jeg har linket til. Men syntes godt nok stadig at der er stor forskel. Men er da kun glad for at min dyrlæge åbentbart er én af de billige:-)

Kommentér på:
Milbemax vet

Annonce