607 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Besørger uden for kattetoilet :( Besørger uden for kattetoilet :(

Kære alle katte-elskere!

Jeg har de 2 skønneste Briter, og jeg elsker dem utrolig højt.
Desværre har min yngste (Celia på ca 1½ år) valgt at ville besørge LIGE udenfor sin kattebakke, de sidste 3 mdr - og det er som oftest når jeg/min kæreste ikke er hjemme. Jeg fjerner naturligvis deres efterladenskaber fra deres 2 kattebakker, men alligevel synes hun, det er "nødvendigt" at besørge på gulvet!
Hun vælger aldrig at tisse på gulvet, men altså kun efterlade en dej.

Er der nogle der har et forslag til, hvordan jeg kan få hende til at stoppe med det?! Jeg er efterhånden desperat - og synes jeg har prøvet det meste!

På forhånd tak!
/Den desperate smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besørger uden for kattetoilet :(
  • #1   7. nov 2011 Min han kat er os slem til det, selv om jeg sørger for holde dem rene hele tiden, og har de små killinger set, så de os begyndt lidt på det smiley

• #2   7. nov 2011 *...men altså kun efterlade en dej.**

Dej. Altså ikke pøller? Måske noget galt med maven?

**Er der nogle der har et forslag til, hvordan jeg kan få hende til at stoppe med det?! Jeg er efterhånden desperat - og synes jeg har prøvet det meste!**

Det vil være en god ide at fortælle, hvad du har prøvet.

• #3   7. nov 2011 Min hankat gjorde det os engang og så købte jeg en kattedame med tag og låge så bliver det lidt svære smiley og så ordnede jeg toilettet hver gang jeg kunne høre der havde været en derude, og vaskede det i rodalon 2 gange om ugen og 2 uger efter gjorde han det ikke mere smiley
    Det kan jo være hun syntes toilettet er for småt ??

• #4   7. nov 2011 eller at hun er en af dem der vil have to kattebakker? en til tis og en til nr. 2 smiley

• #6   7. nov 2011 Camilla F : Det er virkelig anstrengende!

Tinka D :
    Nej. det er også pølser - det ligner jo bare en dej.
    Hun opfører sig ikke, som om der er noget galt med maven, og hun har også regelmæssig afføring, og typisk i fast form.
    Ja, altså jeg har prøvet at købe noget "duftpulver" til at dæmpe stanken fra deres urin, prøvet at flytte kattebakkerne et andet sted hen, og fjernet lågen i "taget".

Caroline S :
    Hvad mener du med en "kattedame"? Jeg har 2 kattebakker, begge med tag og låge, og min anden kat har slet ingen problemer med at anvende det. Og det kan jo godt være lidt svært at adskille det for dem, når de er to.
    Jeg bliver nødt til at prøve dit forslag smiley Tak!

Lotte :
    Jeg har 2 kattebakker - begge med tag og låge.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #9   7. nov 2011 Jeg har 5 katte og her lugter der ikke af tis, selv om jeg har 2 bakker u/låg og 1 meget stor bakke u/låg, altså 3 bakker til 5 katte. Jeg stikker da af og til min næse ned i gruset, for at se om det skulle lugte lidt, men det gør det aldrig.

Så det kan jeg ikke forstå du siger dine bakker stinker af urin.

Jeg bruger gruset Extreme Classic uden duft.:-)

• #10   7. nov 2011 Mener jo selvfølgelig kattebakke smiley

• #11   7. nov 2011 Lisbeth : Det vil jeg lige prøve smiley Kunne da være super, hvis det virkede!

Tak til jer andre også smiley Super med så mange svar smiley

• #12   7. nov 2011 Jeg har i sidste uge taget to katte hjem . den ene sked på gulvet (hvad den aldrig gjorde her) den anden kastede tørkost op.

De blev isoleret jeg har på 1½ uge fundet en gang opkast. Men hunkatten sked på gulvet.

Fik den tanke hun måske ikke kunne lide ham - hun flyttede ind i gruppen i stuen for 4 dage siden - ingen uheld siden.

Jeg har haft en han der sked på gulvet når han havde orm

Kommentér på:
Besørger uden for kattetoilet :(

Annonce