{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.583 visninger | Oprettet:

Poter i ansigt.. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Nu har jeg overvejet et stykke tid at skrive og spørge herinde, so here goes:

Når min kat fx ligger på skødet af en eller ligger i ens arme, så har hun tendens til at tage hendes poter op i ens ansigt. Helst imod ens mund.

Synes det er lidt irriterende, og hvis man fjerner hendes poter bliver hun ihærdigt ved.

Nogle gange virker det som om det er fordi hun lige skal gøre opmærksom på sig selv, men andre gange gør hun det også når man snakker til hende.

Nogle der har en idé om hvorfor hun gør det? smiley

Go dag herfra.
Mvh. Cecilie & Qila.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere brusestang 800 kr.
  • Havemand til fræsning 840 kr.
  • VVS-installatør 1.000 kr.
  • Hængt billeder op 500 kr.
  • Rengøring af hus 800 kr.
  • Install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Poter i ansigt..
  • #3   9. nov 2011 Okay, så det er bare kærlighed hun giver tilbage?

Blev bare i tvivl om det var fordi hun ville skubbe mig væk eller sådan noget lign smiley ..
    Synes ikke det er så hyggeligt at få poten op i munden (Det er hun ret vild med) hehe,, hvis hun kunne gøre det et andet sted kunne det være fedt :b,, hun er meget ivrig efter det skal være munden.

• #4   9. nov 2011 Min Chester gjorde det også..og blev henrykt når jeg gad at lave kysselyde mod poten, så spandt han endnu højere.
    jeg ved godt at kattene går i bakken med de poter, og på den måde er det måske knap så lækkert, men de er jo heldigvis renlige dyr.
    Jeg så engang et af de programmer på tv3 der hed bugbusters og der var en ung kvinde som havde katte.
    En af de ting hendes veninder sagde var klamt var at kattene frit færdedes på køkkenbordet.
    Ham fra bugbusters tjekkede bakterierne flere steder på bordet, og det reneste i hele det køkken, var kattenes poter :-0 der var stort set intet bakterievækst.

• #6   9. nov 2011 Mine gør det også nogen mere end andre.. jeg synes det er kært, og her bliver der kysset poter..

• #7   9. nov 2011 det var indekatte og det var kun poterne de tjekkede.
    Om der er faldet ting fra rumpen vil jeg ikke afvise for det aner jeg ikke. men poterne var ihvertfald renere end resten af bordets overflade og faktisk så rene at de næsten ikke sætte bakterielle spor når han dyrkede dem.

• #8   9. nov 2011 min cleopatra gør det også. og hvis jeg fjerner dem, så bliver hun endnu mere insisterende på at de altså SKAL være i mit ansigt. jeg har problemhud, så er ikke vildt interesseret i at få hendes poter i ansigtet, men det er da bare så kært smiley haha smiley

til det med bugbusters, så har jeg set et andet lignende program, og der tjekkede de også bordpladen i køkkenet den var fyldt med bæ-bakterier som stammede fra kattene smiley men hun havde også kattebakken stående lige ved siden af smiley hvilket jeg synes er rimelig upassende smiley

• #10   9. nov 2011 Sådan bliver jeg vækket hver morgen smiley Endten med poterne eller hans næse smiley

• #11   9. nov 2011 Okay, kan høre det åbenbart er meget normal katteadfærd.

Det er da også rigtig hyggeligt engang imellem,, og han er også glimrende til at give lidt massage også engang imellem smiley ..

Lyder som nogle dejlige katte i alle sammen har.

Kommentér på:
Poter i ansigt..

Annonce