{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.749 visninger | Oprettet:

Min kat kramper, hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Her tidligt i morges ved 04.00 tiden vågner jeg ved, at to af mine misser miauwer temmelig højt og anderledes end jeg normalt hører dem.
Jeg står op, og går ind i stuen, hvor jeg ser tre af mine hunkatte sidde lidt spredt. Charlie sidder/ligger ved vandskålen, og med ryggen til mig.
Kigger så lidt rundt, og prøver at finde frem til hvad der lige er sket, og hvorfor jeg hørte de høje kald. Tror egentlig lidt det var en drøm, og skulle til at gå ind i seng igen, da jeg ser Charlie drikke i få sekunder, hvorpå bagefter at gå i kramper.

Jeg går i panik, og skynder mig hen til hende. Det ser virkelig grimt ud, og turde knap røre hende. De andre katte begynder igen at miauwe højt. Jeg kalder på min forlovede, som også kommer ind, og der er Charlie nogenlunde ude af sine kramper. Når knap at fortælle min forlovede, hvad jeg så inden Charlie atter går i krampe. Min forlovede ringer til dyrlægen, og vi skal komme ind med hende.

For det første har vi aldrig set dette før. Og Charlie virkede forinden igår vi gik i seng rask og legesyg som altid. Men nu hun så sløj og langt væk det helt forfærdeligt. Dyrlægen beholder hende, og vil have taget nogle prøver. Hun er også dehydreret og går i kramper hele tiden!.
Forstår bare ikke hvorfor. Hun har overhovedet ikke vist tegn på at være syg. Hun både spiser og drikker godt så kan simpelthen ikke finde hovede eller hale i det.

Nu vi hjemme igen. Skal ringe til dyrlægen ved middags tid idag

Kan ikke sove længere, og er helt rundt på gulvet. Har grædt de sidste par timer, og mine andre katte går rundt og leder efter Charlie.

Er der nogen der har oplevet noget lignende før eller ved hvad det kan skyldtes. Har tænkt epilepsi selvfølgelig, men syntes bare det virker mærkeligt. Også spillet sammen med hun var dehydreret og hele tiden gik i krampe.

Årh håber virkelig mit lille pus klare sig, og at dyrlægen kan finde årsagen og vi kan få det bragt i orden.
Tak, skulle bare lige ud med det, for ryster helt og kan ikke finde ro.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat kramper, hvorfor?
Kommentér på:
Min kat kramper, hvorfor?

Annonce