{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Min kat får kramper {{forumTopicSubject}}

For ca. 14 dage siden gik min kat pludselig i krampe. Han spjættede, gispede efter vejret og pupillerne blev kæmpe store. krampen varede ½ til 1 minut. Derefter havde han svært ved at holde balancen og få benene til at lystre da han ville gå ind i et andet værelse. Efter at have ligget derinde i et par minutter, var han frisk igen og gik direkte ud og tømte madskålen.
Det samme skete så igen idag.
til daglig er der overhovedet intet i vejen med ham.Han spiser, drikker og leger som en kat på hans alder nu gør (14 år).
Har I nogen idé om hvad det kan være?
Jeg tager ham til dyrlægen i næste uge. Men vil gerne vide om I har set noget af det samme.

På forhånd tak
Mvh Eddy og mor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat får kramper
  • #1   1. apr 2018 jeg har haft en som også fik krampe en dag. tog med det samme til dyrlæge.
    det viste sig desværre at han havde en stor knude på hans lever. Så han blev aflivet.
    her fik jeg at vide at en af symtomerne på kræft kan være krampeanfald

    men det kan være mange ting. så du bør få ham tjekket hos dyrlægen


  • #2   1. apr 2018 Med den alder, så har det nok noget at gøre med de ting der kommer med alderen, hjerte problemer eller en lille blodprop eller lignende.
    Var det en yngre kat ville jeg havde gættet på epilepsi, men godt du går til dyrlægen, et senior tjek vil nok give svar.


  • #3   2. apr 2018 Puha det lyder ikke rart for lille mis. Håber at dyrlægen hurtig finder ud af hvad der er galt med ham.
    God bedring herfra


  • #4   2. apr 2018 Det lyder desværre ikke særligt godt.
    Indtil jeg læste alderen tænkte jeg på epilepsi, men da han er 14 år og det først nu er noget der er opstået, så ringer mine alarmklokkerne desværre og jeg tror det er langt mere alvorligt.
    Det er rigtig godt du tager ham til dyrlæge og gerne des hurtigere det bedre, et godt råd kunne være at hvis du har mulighed for det inden det planlagte dyrlægebesøg, så prøv at optage en videosekvens af anfaldet og vis dyrlægen, det kan måske hjælpe dyrlægen at se hvad der sker.

    Jeg håber på det bedste for jer og katten, giv meget gerne en opdatering efter dyrlæge besøget..


  • #5   9. apr 2018 hvordan gik dyrlægebesøget?

Kommentér på:
Min kat får kramper

Annonce