{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

MP
MP
Tilmeldt:
11. okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50

Erfaringer med killingefoder? {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen der har erfaring med mærket ARION? smiley

Vi har for noget tid siden købt en sød lille hittekilling som der har været nogle ting med. Da vi købte hende fik vi en masse foder med som vi så bare har brugt, vi vil skifte over til Arion, men kan dårlig foderkvalitet også være skyld i løs/tynd mave?

Hun har døjet lidt med nogle småskavanker, og har efter en ormekur (2 gang) haft dårlig mave som er blevet bedre nu. Men hendes afføring starter med at være hel normal og så bliver den tyndere og tyndere (ikke helt diarré agtig). Jeg tænker lidt om det kan være en virus i tarmen eller lign siden det kun er en del af afføringen der er tynd? Har nogle af jer erfaringer med det? Kan det være madens skyld smiley

Vi skulle kontakte dyrelægen hvis det stadig var der efter weekenden altså en hel tynd mave. Har tænkt mig at kontakte dem alligevel. Men man er jo altid lidt utålmodig når ens katte fejler noget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med killingefoder?
  • MP
    MP Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
    #2   12. nov 2011 Det har jeg ikke, vi har bare givet hende det vi fik med da der var masser af det, så i bruger det stadig og skal til at lave overgangen til arion, vi fik det anbefalet fordi der skulle være mindre a nogle ting i (kan ikke lige huske hvad - tilsætningstoffer måske).

    Det har varet siden onsdag hvor det var tyndt, men det er så blevet bedre gradvist siden sent torsdag/fredag, så derfor vi fik at vide vi lige skulle se tiden an til efter weekenden. Hun er blevet tilset ret ofte siden vi fik hende fordi hun har været uheldig, så de ved hun tager fint på, hjertet lyder fint osv, så tror de har vurderet det var okay at vente til mandag smiley


Kommentér på:
Erfaringer med killingefoder?

Annonce