{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

I dag er det i dag! Kaizer flytter ind! {{forumTopicSubject}}

JUBIIIIIIIIIIIII!!!!!!

Jeg ville bare lige gøre jer opmærksom på, at i dag bliver jeg slave til en Kaizer!
Jeg glæder mig helt vildt!

Jeg har sommerfugle i maven, og jeg er helt rundt på gulvet! Har jeg husket det hele, er jeg klar til han flytter ind...

Gulv til loft kradsetræ er sat op - Tjek.
Skåle er gjort klar og skal bare fyldes op når han kommer - Tjek.
Der er legetøj - Tjek.
Kattebakken er sat frem, MED grus i - Tjek.
Har lånt transport kasse til jeg får invisteret i en selv - Tjek.
har en børste til at børste ham, hvis han vil - tjek.
Maden - tjek.


Har jeg glemt noget i forvirringen? Noget der skal sættes frem eller gøres klar til han kommer!?

Nårh ja... fik jeg sagt JUBIIIII!?!?!?!
Ih hvor jeg glæder mig!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I dag er det i dag! Kaizer flytter ind!
  • #2   13. nov 2011 Ja, jeg er helt rundt på gulvet af glæde smiley Er sikker på jeg har glemt noget, men kan ikk lige komme i tanke om hvad det skulle være?!

  • #4   13. nov 2011 He he, hvor er det kært at du glæder dig så meget:o)
    Det er altid så spændende at få sin lille nye misling hjem. Tror at du har styr på det hele, ud fra det du skriver. Og så som Camilla skriver, så tjek lige vinduerne:-) Held og lykke med ham:o)


  • #5   13. nov 2011 Har du forresten en graveske til kattebakken? Første gang jeg fik kat havde jeg også lavet mig en lille liste i hovedet, og købte kattegrus og bakke, men glemte selvfølgelig skeen, he he:-)

  • #6   13. nov 2011 Tillykke! Det skal nok blive rigtig spændende!

  • #8   13. nov 2011 Kaffe the og kage til Christa og Flemming..

  • #9   13. nov 2011 ler.. hehehe..

    Åhh hvor jeg kan mærke din glæde.. så fedt..


  • #10   13. nov 2011 Susan> Tømmer du den så hver gang en af dem har været på bakken? Når jeg tømmer bakkerne er der nok omkring 10-15 klumper at samle op og hvis jeg skulle tage dem med en pose, så blev jeg aldrig færdig, he he. Men mine kattebakker er også meget store. Den ene er ikke en kattebakke, men en stor plastikbakke jeg har købt i Ikea, som jeg så bruger til misserne:-) Kunne nemlig ikke finde nogle helt store bakker hos dyrehandleren.

  • #13   13. nov 2011 Okay. Hmm, det magter jeg ikke med tre katte:o) Men jeg har også en stor graveske, og der kan jeg fange 4-5 klumper ad gangen, så det er rimelig hurtigt at tømme bakkerne på den måde. Og så har jeg en af de dér små grønne skraldespande til Bio-affald med en bio-pose i, som jeg smidder klumperne over i. Og fordi at der er låg på, kan den godt stå til om aftenen eller til dagen efter, så jeg kan tømme over i den to gange:-)

  • #14   13. nov 2011 Men skal lige sige at mine katte går noget mere på bakken end dine så. Men de "smitter" vist også hinanden lidt engang i mellem. Med det samme jeg har tømt bakkerne, så går den ene af dem på bakken og så skal de andre også lige en tur på bakken. Og sådan føæles de egentlig meget godt ad. Så der er som regel tre katte på bakken ad gangen:o)

  • #15   13. nov 2011 *følges

  • #16   13. nov 2011 Fedt fedt fedt Jeanne smiley Har godt kunne følge dine logmenter, at du har talt ned smiley
    Kan ikke se, du mangler noget smiley
    Ih altså hvor KAN jeg bare huske følelsen! smiley
    Tillykkeeeeee...
    Vil være meget spændt på en opdatering omkring hvordan Kaizeren har taget situationen smiley


  • #17   13. nov 2011 Hej hej igen. smiley
    Nu har jeg fået min baby hjem. Han har taget det MEGET pænt!
    Jeg laver en update senere, når jeg har fundet min computer frem.
    Men so far, så går det bare helt vildt godt. Han er gået i coma på sofaen. smiley


  • #18   13. nov 2011 Så fandt jeg computeren. -Kaizer er stadig gået omkuld på sofaen. Jeg tror han hygger, han har i hvert fald taget min faste plads smiley

    Nå... Men Min veninde kørte mig ud til Christa og Flemming, og den første (udover Christa og hendes søn) som var og tage imod os, var Kaizer. SKØNT!
    Efter en tår cola, og mig som fik stillet ALLE mine spørgsmål (har ondt af Christa engang i mellem - men hun tager det pænt hehe), var det tid til at komme hjemad igen.
    Kaizer tog transportkassen som en prof... det gjorde ham egentligt ikk det store. Ude i bilen blev lågen ind til transportkassen ikke åbnet, for lillefisen placerede sig foran lågen, og så kunne slaven her ellers bare få lov til at nuller ham på hovedet.
    Så længe jeg nulrede ham på hovedet med den ene hånd, og holdt ham i poten (som han stak ud af tremmerne) med den anden hånd og sang med på radio-sangene med min knap så musikalste stemme, så var der ingen problemer... hvis jeg stoppede med at synge, så begyndte han at pive.

    Nå... men sikkert hjemme i lejligheden, listede han forsigtigt ud af transportkassen, kiggede sig lige lidt omkring, fik vist kattebakken, maden, vandet osv. og gik ellers bare lidt rundt og snusede.
    Indtil jeg gik i køkkenet og begyndte at lave frokost til mig og min veninde... så satte Kaizer sig ud foran køleskabet og mijavede, som om, at NU kunne jeg altså godt tage og åbne for maden, for han skulle jo have!

    Han er meget opmærksomheds søgene, og hvis jeg er ude af syne, så kalder han lige på mig.
    Han spinder så snart jeg tager ham op, og han virker overhovedet ikke utryg ved det nye sted.

    Da min veninde og jeg, satte os ved sofabordet for at spise frokost, smed han sig på sofaen (på MIN plads, så jeg måtte finde en anden) og der har han så ligget og boblet lige siden.
    Jeg har på fornæmmelsen, at jeg har en aktiv kat senere i aften smiley Men så pyt da... jeg skal nok lege med ham hele natten smiley

    Det eneste jeg lige sådan går og mangler, er at han går på kattebakken, så jeg ved han har fundet ud af hvor den er, og at han spiser lidt mad og får en smule at drikke - Bare lige så jeg er 100% sikker på han ved hvor tingene er. smiley

    Men i bund og i grund, så går det bare SÅ godt med flytningen... man skulle ikke tro at det var første gang han prøvede det! smiley han er så rolig. -Dog kigger han lige på mig, med lidene øjne og giver et klagene miv, hvis jeg mosler for meget i sofaen. (så jeg prøver at lade være hehe)


    YAAAAY! Jeg har fået min babyyy!!! smiley *danser glædes dans*


  • #19   13. nov 2011 Heheh årh det lyder godt smiley Tihi..! Billeder billeder billeder smiley
    Jeg nåede ikke at se Hector i bakken første gang før jeg drættede om at træthed, men han havde været der om natten, så mit gæt er at Kaizar sagtens ved hvor den står smiley


  • #21   13. nov 2011 Han har været på bakken... og han har også spist... nu mangler jeg bare han vil drikke lidt. Men han har også spist vådfoder, så helt galt er det ikke smiley

    Nu spiller vi bare computer.. eller... jeg prøver at indsætte billeder, og han går på tastaturet smiley


  • #22   13. nov 2011 http://kattegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=15314

    Her er et par billeder efter han kom hjem. Og ellers er der skøøønne billeder i hans profil smiley


  • #23   13. nov 2011 Nårh smiley Han ligner en mis der ved han er i trygge hænder.

  • #24   13. nov 2011 Han er heeelt enormt tillidsfuld.

    det eneste der ikk er så sjovt... er når han får kravlet heeeelt op til loftet på kradsetræet... så mijauer han så ynkeligt for at få mig til at tage ham ned smiley


  • #25   13. nov 2011 Og nu fik han mig overtalt til at komme med i seng... Han ligger og nyder det i fodenden! smiley

    Jeg er fuldstændig solgt... Christa og Flemming har givet mig den bedste kat!
    Sikke et fantastisk temperament han har... Så rolig og ligetil!
    Og så kan han få mig til alt, med de store blå øjne smiley


  • #26   13. nov 2011 Mis med de blå øjne smiley

  • #27   13. nov 2011 Thilde... Fuldstændig! Hvis ikk det var fordi at "mis med de blå øjne" var så langt, og fordi at Kaizer passer så mega godt til ham, så havde jeg døbt ham mis med de blå øjne. smiley m.m.d.b.ø

  • #28   13. nov 2011 Årh hehe smiley Men heldgivis er han ikke blevet mobbet af gul-øjnede katte smiley

  • #29   13. nov 2011 Nej, alle de andre havde også blå øjne, og tror ikk de mobbede smiley

  • #30   13. nov 2011 Åhh Hvor er det skønt at læse, bliver helt varm om hjertet.. så skønt..

  • #31   14. nov 2011 Vi ligger og putter i sengen nu... Det er hårdt at stå tidligt op Hehe. Eller det ligner han en der synes.
    Men det var ny ham der begyndte at lege kl halv 6 Hehe.


Kommentér på:
I dag er det i dag! Kaizer flytter ind!

Annonce