{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Afsted med afføringsprøve fra Tøsen .. {{forumTopicSubject}}


Her i onsdags var jeg jo til dyrlæge med Tøsen fordi hun har haft diarré i en længere periode - hun fik noget antibiotika og noget diæt tørfoder..
Så sent som idag er maven ikke blevet en dyt bedre, så ringede selvfølgelig til dyrlægen igen som sagde jeg skulle komme ud med en afføringsprøve fra hende idag..
Så lige nu venter jeg bare på hun gider gå på toilet igen så jeg kan komme afsted..
Men det fustrere mig bare at hendes lille mave bliver ved og ved.. Hun spiser og drikker godt - altså ikke overspiser, men hun får sten sikkert det hun skal .. Hun leger og hopper rundt og ter sig som en rigtig lille dejlig kat på de 5½ mdr som de nu skal..

Så håber de finder ud af hvad der er galt med hendes mave når de har fået undersøgt afføringsprøven ...

Bare et lille suk herfra ..
- Vil kun min lille Mini-Fis det bedste jo !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afsted med afføringsprøve fra Tøsen ..
  • #1   15. nov 2011 uhhh har prøvet det samme med vores Raja da hun heller ikk var så gammel, vi prøvede os andet fodder til hende som ikk hjalp, men så blev vi rådet af dyrlægen til at give hende zolack (staves) og det hjalp efter en uges tid og der har ikk været noget siden smiley

    men xxx for din lille mis snart får styr på maven igen. smiley


  • #2   15. nov 2011 - Kan så først komme afsted med den prøve i morgen da lille-fis selvfølgelig ikke gad aflevere noget da hun skulle - også selvom jeg ventede smiley Nå men jeg krydser finger og tær for at de finder ud af hvad der er galt med hendes mave og så giver hende en pille eller 3 og så er hun frisk igen - det er ihvertfald mit håb! smiley

    Men tak for x'erne smiley


Kommentér på:
Afsted med afføringsprøve fra Tøsen ..

Annonce