{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Hunkat pludselig begyndt at strinte {{forumTopicSubject}}

Vores hunkat på 6 år er pludselig begyndt at strinte rundt omkring i boligen. Hun bruger fortsat bakken når hun skal tisse, og er for nyligt behandlet med bredspektret antibiotika af anden årsag, så hun burde ikke have en urivejsinfektion. Det skal nævnes at hun ikke strinter hver dag.
Det er særligt omkring mig hun pludselig strinter - ved mine sko, på sengegavlen og sofaen og endda op af mit ben to gange.. Jeg er gravid i 29. uge og tænker om det måske kan være det der udløser det? At hun måske ikke bryder sig om at jeg lugter anderledes pga de nye hormoner? Eller at hun bare kan mærke der er noget som er anderledes? Et andet bud kunne være at jeg for nyligt fik nyt vaskemiddel - dette har dog ikke provokeret hende tidligere.. Vi har anvendt feliway ved de steder hun har markeret, dog uden held... Vi bruger meget tid på at nusse med hende og forkæle hende for at hun ikke skal føle sig tilsidesat.. Vi har også en lille hund, som vi har haft i 1½ år - de er dog gode venner og strinteriet startede først for ca en måned siden.
Håber på der er nogen som kan hjælpe - og evt ive gode råd til hvordan vi sørger for at holde hende så stressfri som muligt i forbindelse med at vi venter barn..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hunkat pludselig begyndt at strinte

Annonce