{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.313 visninger | Oprettet:

Kirsten L
Kirsten L
Tilmeldt:
4. feb 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55

Tisser pludselig inde {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Min sterilliseret hunkat på 2½ år er pludselig begyndt at tisse inde, eller rettere vores soveværelse med gulvtæppe, ikke nok med jeg nu har taget hende i at tisse 2 gange så har jeg også taget hende på fast gerning i at skide derinde smiley Men HVORFOR??

HUn har aldrig gjort dette før, hendes kattebakke står urørt, samme grus, INTET i hendes hverdag er forandret, hun er ude 6-10 timer om dagen og går ind og ud som det passer hende.

Men hvorfor dælan er hun begyndt på dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser pludselig inde
  • Kirsten L
    Kirsten L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #3   2. jan 2011 Hej igen

    Ingen har ændret noget herhjemme, alt er som det plejer smiley Idag da jeg lukkede hende ind, løb hun direkte op og pissede, kom så ned i stuen og ville ud igen (opdagede det da jeg skulle putte barn).

    Hun får ingen skæld ud da jeg mener men skal tage dyret i "aktion" for at kunne gøre noget, fx. hvis den lige har sat sig og er startet på at tisse, kunne jeg sagtens finde på at trampe hårdt i gulvet for at distrahere den i det den nu var i gang med, men dette er ikke tilfældet.

    Det der undre mig er at det er kommet så spontant? De sidste 3 dage og at det kun sker i soveværelset???

    Når jeg skriver jeg tager hende i det er hun som regel igang med at skrabe i gulvtæppet (som en hund gør når den er færdig).

    ØVØVVØV

    det var det Rya tæppe smiley


  • Kirsten L
    Kirsten L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #4   2. jan 2011 Susan, det er korrekt det er begge dele, det er også det der undre os smiley

  • Kirsten L
    Kirsten L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #6   2. jan 2011 Hej Sus

    Det rager hende en fjer der er hun super cool, så det er ikke det, hun sov hele nytårsaften væk i vindueskarmen.


  • Kirsten L
    Kirsten L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #8   2. jan 2011 Hej igen

    Han er snart 3 år så de er vokset op sammen. Lige nu har jeg lukket døren så hun ikke kan komme op i soveværelset og pisse og skide hvis hun nu skulle det. Så nu må hun blive i stuen med mig og gemalen smiley

    Hun opfører sig mere eller mindre som hun plejer, foruden hendes evige uheld smiley

    Du fisker bare alt det du vil smiley Så svarer jeg gerne smiley


  • Kirsten L
    Kirsten L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #10   2. jan 2011 Er selv fortabt smiley hun går meget til døren og vil gerne derop, syntes hun virker rastløs, og så alligevel ikke hun venter bare på vi går i seng så hun kan komme med som hun plejer....

    eiiii hvor frustrerende....

    Ringer da helt sikkert til doktor Dyr imorgen og hører om han har en ide.



  • Kirsten L
    Kirsten L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #12   2. jan 2011 Hej Lotte

    Helt enig, men men men hun har kun skyndt sig ind én gang for at gøre dette og det var idag. Igår havde hun tisset i løbet af natten og i forgårs sked og pissede hun også det var omkring 04.30 (vågnede ved det)
    Dagen inden dette havde hun kun pisset og dagen inden dette begge dele....
    En ny kat i nabolaget er meget muligt, dog vil jeg mene at hun dagligt udsættes for nye dyrbekendtskaber i området da det er et meget dyrvenligt kvarter vi bor i.

    Så den syntes jeg ikke rigtig holder...desværre. Lige nu ligger hun og sover som hun plejer ved siden af mig og døren op til er lukket, orker ikke flere uheld. Inden vi går i seng løfter jeg hende ud i kattebakken så jeg er sikker på hun ikke har glemt hvor den står (selvom den har stået der de sidste 2 år)

    Men hvor er det bare øv


  • Kirsten L
    Kirsten L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #13   4. jan 2011 Hun er nu tjekket hos dyrlægen og de fandt INTET på hende smiley Men et eller andet er der galt med hende smiley Hun trives ikke, nu er hun begyndt at gemme sig bag sofaen og kommer kun til nøds frem og når hun så kommer frem kryber hun hen over gulvet og piler i ryg smiley Tager jeg hende så op bagfra sofaen er hun fuldstændig sammenkrøllet og fælder (hun er tydeligt angst)

    Men for hvad? INTET herhjemme er forandret smiley



Kommentér på:
Tisser pludselig inde

Annonce