{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.633 visninger | Oprettet:

Det er da en hund med humor, må man da sige!! :-) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er lige hos mine forældre sådan lige pt. Det er jeg jo en gang imellem! Her i eftermiddags mens hønsene var ude og rende rundt i deres store fine hønsegård, gik jeg ind i huset og samlede æggene sammen, puttede dem op i en æggebakke og bar dem ind i huset. Da jeg så kom indenfor i huset, stillede jeg dem på spisebordet, for jeg skulle lige ud og runde toilettet og det skulle gå lidt tjept. Fint nok! Ud på wc smutter jeg, og lader æggebakken med de 19 æg blive stående på spisebordet. Jeg er ude på toilettet i små 2 – 3 minutter, og går så tilbage til stuen igen da jeg er færdig med at være derude, for at tage æggene ud i køleskabet. Men HOV??? Der hvorfor var 3 af æggene i bakken lige pludseligt forsvundet?? HMM???? Hvor fanden kan de være blevet af??? De var der jo lige før!! MÆRKELIGT!!! Jeg kigger mig lidt rundt mens jeg klør mig lidt i hovedbunden, og finder så det ene af æggene liggende fint og perfekt, totalt ubeskadiget nede på gulvet foran stolen. NÅ!! Jamen jeg bukker mig ned og samler ægget op og lægger det i æggebakken. I det jeg rejser mig, ser jeg at lille søde kære Frida er hoppet op PÅ spisebordet og står og kigger glad og nysgerrigt ned på æggene i bakken. >> NED!!!!! << lyder en meget skrap ordre fra mig, med kontant stemme, for hun skal ikke kravle rundt på bordene. Hun kigger op på mig med logrende hale, bjæffer en gang af mig og springer ned på gulvet. Tossede hund! Nå, men hvor er de to andre æg så henne? Jeg kigger lidt på Frida der ligger og leger lidt underligt på min drømmeseng med min dyne og sin snude. >> Friiiidaaaa << mumler jeg, flytter hende og vifter dynen til side og væk. Hvad finder jeg under dynen? ET ÆG!! Jeg tager ægget og putter det op i bakken, og går så i gang med at lede efter det tredje æg. Med et lidt opgivende suk sætter jeg mig ned på sengen. Nå hvad. Et æg til eller fra kan jo være lige meget, så jeg sætter mig bare, for at se om jeg kan få øje på det et eller andet sted. MEN i det jeg sætter mig ned på madrassen , føler jeg mig sådan lidt VÅD, SLIMET i min rumpe. HMMM???? Jeg rejser mig op og børster mine bukser med en hånd, og kigger ned på madrassen. Der er FIIIIINT meget æggehvide, der ligger der lige hvor jeg havde sat mig. Men der er ingen blomme og ingen skaller. Hmmm??? Nå!! Ja hun har vel ædt dem, det lille tossehoved. Så jeg tager bakken med æggene og går derefter tilbage ind i stuen til min opstillede drømmeseng og begynder at fjerne æggehviden fra madrassen, og lægger lagnet ud i vasketøjs kurven. Jeg tænker ikke så meget mere over det en det, og reder bare min seng op med nyt sengelinned.

Så bliver det aften, og vi har hygget os med at se den gamle film Cirkus Buster. Frida har været ret legesyg og har rendt rundt i det meste af huset og leget, dels for sig selv og alene, og dels med Matilde og Simon, samt Samson. Dog stille og glade lege, så det var helt fint. Vi havde os alle en rigtig dejlig aften, både mennesker, hunde og katte.

Klokken er ved at være 10 minutter over 11 og vi vil gerne i seng nu. Mine forældre går dermed ind i soveværelset, og jeg går ud på badeværelset hvor jeg tisser af for natten og tager mit tøj af og mit nattøj på, og går så ind i seng. Jeg slukker lyset, og lægger mig ned på min drømmeseng, mens jeg falder lidt til ro og sløver stille hen, til jeg pludselig hører min far råbe inde fra soveværelset af. >> AV FOR HEEEELVEEEDE!!!! << Jeg lytter og overvejer om man mon skulle gå ind og se hvad det var der gjorde så ondt på den gamle knark, at han ligefrem bruger DE ord i sin råbende, bitre sætning. Nej det gider jeg altså ikke helt. Jeg vil sove! Atter lyder min fars råbende stemme, denne gang hans drillende råbende stemme >>KAAAREEEEEN!!!!!!!!!!!!!! << >>JAH HVAD ER DET??? <<ihh jeg vil sove altså! Kan han ikke bare lade mig sove?? >>KOM LIGE HER IND!!! << taler min far med en halv beordring men i sin drilske tone. Ja ja okay, så går jeg da derind altså, hvis man ikke kan blive fri for det. Jeg kommer så derind, og min far står på sin side af sengen, som er modsat end dørens side af værelset hvor ved min mors seng ligger op ad hans seng. Nå men jeg går derover.
>> HVAD var det lige Frida havde gjort i din seng, søde Karen? <<
>> Knus et æg i den. <<svarede jeg, totalt uforstående.
>> Jaahhhh << svarede min far. >> Kunne DU tænke dig at SE hvad FRIDA har lavet i MIN SENG?? << Jeg begynder allerede at grine, for jeg kan godt frygte hvad det er hun har lavet. Min far kaster dynen til side og siger; >> Ja DET var der hvor JEG lå lige før! Det gør altså lidt ondt at ligge på sådan noget synes jeg, tror du ikke også det? << Jeg kan ikke svare, for jeg er allerede i gang med at flække af grin.
>> Jamen så hør her LILLE KAREN, vil DU VÆRE SÅ VENLIG og FJERNE DE KNUSTE ÆGGESKALLER FRA MIN SENG????? <<
>> Ja far! << svarer jeg, totalt grinefærdig og samler de mange små knuste æggeskaller sammen stykvist, til jeg holder dem alle i min hule hånd.
>> Og vil du SÅ være så venlig og smide de æggeskaller UD, og så være SØD og fortælle lille Frida at hun skal være en sød og rar og flink lille hund og IKKE SKAL KNUSE HØNSESKALLER I MIN SENG IGEN!!???? <<
>> Goodt!! Godnat Karen! <<
>> Godnat Far! Sov godt! << siger jeg med en smørret grin, og lunter ud af soveværelset og ud i køkkenets skraldespand hvor jeg smider æggeskallerne ud, og går så hen og lukker døren ind til mine forældres soveværelse og går rundt og slukker lyset i stuen og sætter mig så ned ved computeren, for at fortælle alle jer andre, om hvilket sød, dejlig lille velopdragen og artig vuffer jeg har mig i min lille dværgpuddel Frida! smiley

Og nu vil jeg så gå i seng og sove! smiley Og det bliver UDEN ÆGGESKALLER og UDEN ÆGGEHVIDE!!! Og så for håbentligt også, uden udtværet æggeblommet.

Nat nat og sov godt fra mig til alle jer! smiley Jeg skal nu hen og lægge mig ned og sove, og putte med min lille Frida og fortælle hende hvor dygtig hun var at lægger æggeskallerne op i min fars seng så han kom til at lægge sig på dem!! HEHEHEHEEHHEEHE smiley Nat nat! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er da en hund med humor, må man da sige!! :-)
Kommentér på:
Det er da en hund med humor, må man da sige!! :-)

Annonce