{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Det da skørt..!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 katte.. En han FELIX på 1½ og en han LUDVIG på 6 mdr.

Når jeg fodre mine katte, får de mad hver sit sted. I starten fik de hver sit slags foder. Ludvig fik killingefoder og Felix voksen foder. Felix kunne så ikke holde sig fra killingefoderet og jeg blev nødt til at droppe foderet og lade dem begge få voksen, Felix er blevet overvægtig..

Ludvig spiser af sin egen skål i 2 min når de har fået mad og så går den ud i gangen og spiser af Felix' skål. Det er det samme foder.. Og han gør det HVER gang, uanset hvad de får a spise. Det gør så at Felix trækker sig fra sin egen skål og ender med at gå ud til Ludvigs og spise.

- Hvorfor går den lille ud til Felix' skål?? He he.. Det da skørt.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det da skørt..!!
  • #1   21. jan 2012 Nogle katte holder sig mere tilbage, tror jeg...
    Hois mig er min hankat den dominerende, men når de får mad, så trækker han sig tit tilbage og venter. Ligesom om han ikke vil spise med hende. Prøver nogen gange at fodre dem hver for sig, men der sker nøjagtigt det samme som hos dig. Min hunkat spiser sit eget og går ud til hankattens - Nogen gange tager hun hans, inden hun spiser sit eget.


  • #2   21. jan 2012 Nu har mine katte ikke hver deres skål, men jeg har mange skåle, med forskelligt i. Det er meget normalt at mine også vandre var den ene skål til den anden, også selv om der kan være det samme i.

Kommentér på:
Det da skørt..!!

Annonce