{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Natasha J
Natasha J
Tilmeldt:
27. dec 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32

Tisser pludselig på min dyne... {{forumTopicSubject}}

Hey..

Hvordan kan det være min hunkat pludselig er begyndt at tisse på min dyne..?
Hun blev steriliseret for ca 2 måneder siden og der har ingenting været med hende indtil for nogle dage siden hvor hun pludselig havde tisset på min dyne, og nu har gjort det igen... Hun kan sagens ligge og sove på den om dagen, og pludselig tisser hun på den... Hvad kan jeg gøre? Hun tissede på alt indtil vi fik steriliseret hende, og derefter stoppede hun, men er begyndt igen... Vi er flyttet for 2 måneder siden, men det kan vel ikke være det der påvirker hende nu? Hmmm, synes det er meget mærkeligt... Håber i har nogle gode råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser pludselig på min dyne...
  • #1   19. mar 2012 Har i fået hende tjekket for diverse sygdomme, for at udelukke det? Det kunne bl.a. være blærebetændelse eller anden form for urinvejslidelse.

  • Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
    #2   20. mar 2012 Nej har vi ikke... Hun havde stressblærebetændelse her da vi flyttede, men hun går stadig på bakken og gør det hun skal... Og det er kun min dyne hun har gjort det 2 gange på... Undre mig meget for hun kan godt ligge og sove på dynen og lagnet og der er ingenting, men pludselig sætter hun sig og ligger en ordenlig pøl... Nu prøver jeg at købe det feliway og nyt kattegrus og så må jeg se om det hjælper...

Kommentér på:
Tisser pludselig på min dyne...

Annonce